Gå til innhold

Hvem vant bærbar PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har sikkert et oppblåsbart basseng og så får de laserprintere til å printe ut ark med navnene våre, deretter smører de inn en uheldig ansatt med tjære og ruller ham rundt i bassenget. Deretter er det til med verks høytrykkspyleren og det arket som sitter igjen er vinneren.

 

 

 

Hva? :ohmy: hvis det er slik de gjoer det er det ikke rart ingen av oss vant :cry::p

Lenke til kommentar
Hva/Hvem er det som plukker ut vinneren?

Eg går ut frå at det er det same som hos Gamer.no. Der "ber [vi] databasen hente ut et gitt antall helt tilfeldige personer blant de som har svart korrekt."

Korrekt. Alt Håvard gjør er å velge "En vinner" og klikke på en knapp så får han et navn og en e-postadresse. Fint liten mulighet for han å påvirke resultatet.

Men selvsagt har vi implementert en algoritme som kvoterer jentenavn og gir de langt, langt høyere vinnersjanse, for å være politisk korrekte :p

 

Gratulerer til vinneren, den laptop-en virker faktisk ganske bra.

Lenke til kommentar
Jeg var med på denne konkurransen. Hadde alle riktige. Også er det en jente som vinner.....!!?? Hva skal en jente med bærbar pc da lissom, bruk`an som sminkeskrin lissom? Skjermen er et speil lissom. Nei vettu hva. Jenter som vinner premier du lissom pøh.... :thumbdown:

du er noe for deg selv.

Selvsagt forsjell på bruken, noen til skole/studie bruk...andre til msn og chatting...

Og ikke minst de som vill ha den for så å plukke den sund, eller bruke den som tørkeklut eller forsøkskanin for å se om den tåler vann i store mengder :p

 

Pokker. Blanda Turbo Memory med Hyper Memory i forbifarten. Neste gang Googler jeg spørsmåla. Da vinner jeg nok.

hehe.. lett gjort, men dette er egentlig turbo memory: http://www.intel.com/design/flash/nand/turbomemory/index.htm

Så jeg lurte egentlig på det der lenge...

 

Og etter det jeg har sjønt har ikke ready bost noe med turbo memory å gjøre...

Ready bost er en forenkla utgave av bruk av virtuelt minne... så du kan fint bruke det i windows xp, linux etc ;)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
JEG VANT ikke. Alt rett men, dessverre. Hva/Hvem er det som plukker ut vinneren?

 

De som bestemmer at vinneren denne gangen skal være en av de underrepresenterte. i dette tilfelle ei dame. Ære være likestilling.

 

svarte alt riktig, og hadde ikke imot å vinne en slik en selv.

 

vel vel, grattis Camilla

Lenke til kommentar
De som bestemmer at vinneren denne gangen skal være en av de underrepresenterte. i dette tilfelle ei dame. Ære være likestilling.

 

svarte alt riktig, og hadde ikke imot å vinne en slik en selv.

 

vel vel, grattis Camilla

Men så er det en algoritme som plukker ut vinneren da. Så med mindre Hardware.no-utviklerne har laget en snedig algoritme som favoriserer jentenavn, så tror jeg det burde være ganske så tilfeldig. Er ikke ofte jenter vinner disse konkurransene.

 

Gratulerer Camilla! Vel fortjent!

Lenke til kommentar
Strengt tatt behøver ikke Camilla ha deltatt, men at Pappa har levert flere svar med alle i familien ;)

 

Men synes det er litt misunnelse blant enkelte her, fy :)

 

Pleier alltid å fylle inn 3 personer i familien for hver spørreundersøkelse, forskjellig ip hver gang selvsagt. Har ikke vunnet noe enda :|

 

Edit: Jo, har skaffet meg 2 beta keys til TBC som jeg fikk solgt :wee:

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...