mcgroven Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bart og Homer inntar snart spillverdenen med humor og superkrefter. Les mer Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 The Simpsons i spillform får deg til å le fra første stund. I det øyeblikket du trykker på kontrollerens startknapp har du låst opp dine første prestasjonspoeng. «Press start to play» gir nemlig fem poeng mer til din gamerscore HAHAHA, elsker sånne ting. Med de skulle ha gitt achivement for å ta feks to skritt, hoppe og diverse Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) åååååååååååååååååååååååååååååååh Jeg vill ha!! Homer viser frem sine superkrefter i spisekonkurransen. hehe Må bare skrike ut min fustrasjon.... (ops, ops... stygge ord ) Faaan i Hælvette at d itj kjæm t PC :@ Endret 15. oktober 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Mener å huske en trailer som nevnte det skulle bli gitt ut på "All Platforms Ever Made" så, Why ikke på PC? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Mener å huske en trailer som nevnte det skulle bli gitt ut på "All Platforms Ever Made" så, Why ikke på PC? Enig, og temmelig merkelig....særlig med tanke på at spillene de gjør parody på er hovedsakelig PC spill.....ganske ironisk. Den SKULLE komme på PC, men ble trukket....mulig de skal lansere den på PC seinere for å sikre seg salg på konsollene sånn at piratene ikke trekker de vekk. Se her står den er "removed from sale.": http://www.game.co.uk/PC/Action/Adventure/...0/The-Simpsons/ Endret 15. oktober 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Slippdato:15. november 2007 Merk: The Simpsons Game lanseres til Xbox 360, PS3, Wii, DS og PSP 1. november. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) ja, gamer.no er litt rotete når det gjelder slippdatoer av og til... nå fikk jeg lyst til å spille det gode gamle spillet til nintendo Der vi styrte bart og skate rundt Endret 15. oktober 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Slippdato:15. november 2007 Merk: The Simpsons Game lanseres til Xbox 360, PS3, Wii, DS og PSP 1. november. Det er kun PS3-utgaven som kommer 15. november. Har rettet opp dette nå. Takk for påpekelsen. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Gleder meg til dette kommer Noen som vet om det er det samme spillet på PSP som på PS3 ? Er kjedelig om de har "kuttet" ned på PSP spillet. Er bare PSP jeg kan spille det på Siden det ikke kommer til pc (hadde sikkert hatt for dårlig pc uansett) Endret 15. oktober 2007 av killer92 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 er det samme ja Mener å huske en trailer som nevnte det skulle bli gitt ut på "All Platforms Ever Made" så, Why ikke på PC?Enig, og temmelig merkelig....særlig med tanke på at spillene de gjør parody på er hovedsakelig PC spill.....ganske ironisk.Den SKULLE komme på PC, men ble trukket....mulig de skal lansere den på PC seinere for å sikre seg salg på konsollene sånn at piratene ikke trekker de vekk.Se her står den er "removed from sale.": http://www.game.co.uk/PC/Action/Adventure/...0/The-Simpsons/ som vanlig er det oss lovlydige som taper i kampen ea har mot "terrorister" Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Geleder meg noe så inni helvete! Mange eventyr osv i et spill.. Og med samme grafikk som serien! Og alt det andre digge Som en die-hard fan av serien kan jeg bare si at jeg gleder meg noe sykt Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Dette kan bli bra. Lastet ned demoen og rakk å prøve den noen minutter. Særdeles komisk. Bare så synd at det er et stort men: Kamera. Det er crap og ødelegger mye av moroa...... Lenke til kommentar
capy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 etter å ha testet demoen på 360'en må jeg si meg enig i at kameraet suger ganske kraftig. ellers var det en herlig atmosfære og det var til tider nesten som å se serien på tv. men jeg er litt skeptisk til hvordan dette spiller kommer til å føles når det annkommer stuen i fullversjon. det jeg har sett av videoer på nettet virker det som et veldig varierende og morsomt spill, jeg er bare litt redd for å bli lurt her:) Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kommer det ikke til PC? :O Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Medal of Homer, istedet for Medal of Honor som parodi. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Flott at noen tør å også skrive negative ting ved previews. Gleder meg uansett, dette tror jeg kan bli morro, selv om ikke spillmekanikken i seg selv kanskje ikke er helt i hundre. Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Flott at noen tør å også skrive negative ting ved previews. Dette er strengt tatt ikke en preview (sniktitt). Hos Gamer.no, og de fleste andre seriøse medier, er sniktitter en artikkel forbehold et uferdig produkt. Da er vi mer tilbakeholden i vår kritikk, og bruker heller spalteplassen på å forklare hva som fungerer godt sålangt. Det er tross alt urettferdig å fokusere veldig mye på det som ikke funker, i en versjon som utviklerstudioet selv innrømmer er langt fra ferdig. Eventuelt kan vi vurdere å komme med noen konstruktive bemerkninger. Et «førsteinntrykk» er derimot våre første inntrykk av et ferdigutviklet spill, identisk med det leseren vil finne i butikken på lanseringsdagen, og det produktet vi senere legger til grunn for vår anmeldelse. Da kan vi tillate oss å være kritiske der det faller naturlig :-) Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er det et Link-kostyme Homer springer rundt i? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg