Gå til innhold

Studentrabatt ved vidregående?

[FH]Homer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du får studentrabatt eller ikkje varier på kva type bussrute du følgjer. Eg får i alle fall ikkje rabatt på lokalruter, men på lengre ruter er det rabatt. Studiebeviset frå vidaregåande kan brukast til å få studentrabatt.

Du er jo student :p

Nei, "student: person som studerer ved universitet el. høgskule"

Lenke til kommentar
Du er jo student :p

Nei, "student: person som studerer ved universitet el. høgskule"

Selfølgeleg er han student. Vist han ikkje er student så hadde han ikkje fått studentbevis. Ta for eksempel ein som går på elektro, han studere til å bli elektrikker, heismontør eller el-montør. Så ikkje kom med det at dei som går på videregåande IKKJE er studenter.

Lenke til kommentar
Han er elev ved en videregående skole. Ikke student.

Du blir rekna som student! Og man får alle student rabatter... Ikkje prøv og sei meg imot, eg har testa da når eg gjekk på videregåande.

Er elev ved videregående, "studentbeviset" som egentlig berre er elev bevis gir rabatt på

busser etc...Prøvde å få studenttilbudet på Peppes, då sa dei vi ikkje var studenter :p Er berre elev på videregående men får rabatt på busser

Lenke til kommentar
Han er elev ved en videregående skole. Ikke student.

Helt riktig. Og siden man ikke studerer til noe har du ikke krav på noen studentrabatt!

Enkelt og greit.

Får man studentrabatt så er det en svikt som har skjed, siden du ikke har krav på det.

Men som regelt så får man no studentrabatt selv om man kun er elev på videregående skole :new_woot:

Endret av tja_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...