rasmus1808 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei jeg har lenge spart til et sony hdr-fx1 kamera. Hadde egentlig planlagt å kjøpe det i Dubai, men da må jeg isåfall vente så lenge. Og jeg har venta lenge nok ifra før. Så jeg vurderer i og med at dollar kursen er så lav, å kjøpe kameraet fra USA ubrukt. så litt på denne artikkelen: http://cgi.ebay.com/SONY-HDR-FX1-HDV-Handy...1QQcmdZViewItem Er det noe med formatet på kameraer fra USA som er annerledes? Har selv en realitivt ny tv, og bruker Sony Vegas.. Er det noe jeg bør være veldig forsiktig med? Det koster jo myyyye mindre enn i Norge... tross alt.. Takk på forhånd om svar... Lenke til kommentar
chma Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Med tanke på at du får kjøpt den fra store nettbutikker "over there" billigere(bhphotovideo.com) ser jeg ingen grunn til å bruke ebay. Det som skiller ebay modellen om det er en amerikansk modell er at man har flere bilder pr. sekund enn Europa i HD modus. Kvalitetsforskjellene man hadde med PAL/NTSC er borte i HD modus, men i SD modus så det fremdeles kvalitetsforskjeller ute å går, samt at framraten er annerledes som i HD modus. Men generelt sett husk at du ikke har samme garantivilkår om du kjøper i utlandet om i Norge. I tillegg kan verksteder i Norge nekte å reparere feks. garantisaker uten å ta betalt da du ikke har kjøpt kamera i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå