guardianpegasus Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=175137 Retten festet derimot ikke noe lit til dette, og dømte han til to år og seks måneders ubetinget fengsel. Dommer Irene Lundeker peker på at 26-åringen er straffedømt fem ganger tidligere, blant annet for grov vold og vinningskriminalitet Latterlig "straffesystem". I andre land hadde han blitt låst inn på livstid etter tredje gangen, men her i Norge er han nå oppe i seks domfellelser etter å ha forsøkt å drepe politifolk, og om 2,5 år (minus rabatter og permisjoner) er han ute igjen. Norge er et lite land så sjansene for å bli ranet eller drept av denne kødden er vel ikke så helt liten for oss eller noen vi kjenner. JIPPI! Lurer på om jeg skal begynne å gå med pistol jeg og. Om man får 2,5år for å skyte masse skudd mot politi i drapsforsøk så får man vel bare et smekk på fingerne av å bære våpen. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Lurer på om jeg skal begynne å gå med pistol jeg og. Om man får 2,5år for å skyte masse skudd mot politi i drapsforsøk så får man vel bare et smekk på fingerne av å bære våpen. Hvis du tar loven i egne hender skal du nok se at du blir bura inne for resten av livet. Det verste norsk politi vet er borgere som gjør noe for å beskytte seg selv. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Lurer på hva som sjer om du dreper kongen? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Lurer på hva som sjer om du dreper kongen? Du blir ettersøkt og fortrinnsvis derpå dømt for drap.... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du blir ettersøkt og fortrinnsvis derpå dømt for drap.... også kommer en phykolog og sier, du er ingendrapsmann, bare hater monarkiet... Og vips er du ute av fengsel og får pleie av litt eldre dame i 3år også slipper du ut Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 også kommer en phykolog og sier, du er ingendrapsmann, bare hater monarkiet... Da kanskje de påpeker faren for gjentakelse og for å verne påtroppende konge idømmes man 21 års sikring som kan fornyes 3 ganger dersom man fortsatt hater.. Etter 63 år er man kanskje så motivert at man kan rømme gjennom matluka... Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvorfor er det fortsatte så latterlig lave tidsrammer på straffeutmålingen her til lands? Er det noen som egentlig er enige i dagens system? 21 år er jo ikke 21 år, siden ferie og slikt blir trekt fra... blir 14 år. Jeebus. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 alle reagerer, men jensemann vill ha a "secound change" (vell og merke på alt og alle) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå