Knugo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Overgangen fra XP til Vista har gått knirkefritt så langt. Men jeg savner knappene på verktøylinjen i Min Datamaskin/utforsker som; Slett, kopier, lim inn, klipp ut, oppdater, egenskaper, mappe alternativer osv. Er disse fjernet i Vista, eller er det bare jeg som rett og slett jeg som ikke finner dem Det er kun tre knapper i Vista; organiser, visning og brenn. I Xp var det bare og høyreklikke på verktøylinjen og legge til eller fjerne de man ikke ville ha. Jeg blir helt i villrede når jeg er inne på min datamaskin nå, drar musa opp for å trykke på slett knappen, men den er jo ikke der Mulig jeg er litt pirkete, men gammel vane er ond å vende. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tastaturet kan jo (og er bedre til) å gjøre klipp ut, lim inn, slett, oppdater ihvertfall. Men hvis du vil ha hele menyen er det bare å trykke ALT, så dukker den opp Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Trykke ALT hvor da? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Trykke ALT hvor da? når du er i Computer og ser på mappene/filene dine Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Trykke ALT hvor da? Alt-tasten på tastaturet. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Mulig jeg forklarte meg dårlig. Så jeg slenger ved et skjermskudd. Det er på den linjen jeg har merket i rødt jeg savner noen knapper. Kunne tenkt meg å lagt til flere knapper som slett, kopier, lim inn etc. Jeg vet om tastatursnarveiene osv. Men det er bare det at jeg har blitt så vant til å merke ei fil for så å trykke kopier, slett osv. Jeg kan selvfølgelig legg om (u)vanen, men det hadde vært kjekt om de var der som de var i XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå