KayAU Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei, då har eg fått PSP-en min, og er so langt godt nøgd. Sid Meier's Pirates! ser ut til å passe veldig bra for handholdte. Worms Open Warfare 2 er heller ikkje so verst, men...det er ikkje like bra som dei eldre Worms-spela, og då spesielt favoritten min: "Worms - The director's cut". Eg lurte derfor på korleis det stod til med Amiga-emulering på PSP. Er det nokon her som køyrer Amiga-emulator på PSP-en sin? Kva er tilgjengeleg, og kor bra fungerar det? Har PSP nok kraft til å emulere ei moderat aksellerert Amiga 1200 tilfredsstillande? Kay Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei, då har eg fått PSP-en min, og er so langt godt nøgd. Sid Meier's Pirates! ser ut til å passe veldig bra for handholdte. Worms Open Warfare 2 er heller ikkje so verst, men...det er ikkje like bra som dei eldre Worms-spela, og då spesielt favoritten min: "Worms - The director's cut". Eg lurte derfor på korleis det stod til med Amiga-emulering på PSP. Er det nokon her som køyrer Amiga-emulator på PSP-en sin? Kva er tilgjengeleg, og kor bra fungerar det? Har PSP nok kraft til å emulere ei moderat aksellerert Amiga 1200 tilfredsstillande? Kay Jeg vil ikke tro du kan emulere AGA-spill o.l. Jeg regner med det er det du mener siden du snakker om en aksellerert A1200. Men gamle ECS/OCS spill burde gå bra. Nå er det en evighet siden jeg hadde PSP, men jeg vil tro det finnes en eller annen UAE-port til PSP. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hadde håpt litt på at det kunne gå an å emulere ei AGA-maskin, ja...men etter å ha lest litt rundt ser det ut til at PSP er i svakaste laget. Novel, får klare meg med Open Warfare 2 på PSP-en, og spele Worms DC med WinUAE på PC-en i staden. Kay Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hadde håpt litt på at det kunne gå an å emulere ei AGA-maskin, ja...men etter å ha lest litt rundt ser det ut til at PSP er i svakaste laget. Novel, får klare meg med Open Warfare 2 på PSP-en, og spele Worms DC med WinUAE på PC-en i staden. Kay Per idag er det vel ingen håndholdte systemer som klarer å emulere AGA så det blir spillbart. Amiga er en vanskelig maskin å emulere, den vanskeligste sier noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå