mad_arab Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Mitt P35 baserte kort støtter både DDR2 og DDR3 så jeg ser ikke grunnen til å betale så mye for dette.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Syntes det blir litt feil å si at vi ikke vil ha ddr3 pga lav økning i ytelse, slik det blir presentert i denne tråden. å si at ddr2 holder 10 år til... Hadde vi alle hatt den holdningen, hadde vi fortsatt spillt outrun på commodore 64. ddr3 faller MYE i pris fremover. det som har skjedd med prisene på cpu o.l. den siste tiden, det har vi visst i nesten et år, og at ram-prisene står for tur med en kjempeknekk i prisen er jo nesten uungåelig(og har også blit spådd)... Det er vel et fåtall som sier direkte det du referer til, men jo DDR2 er men enn bra nok i maskiner man skal ha 2 år fremover og det er galskap å kjøpe DDR3 nå. Ram har alltid et "kjempeknekk" i priser. Det er akkurat det DDR2 fikk i våres. Endret 16. oktober 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg syntes det er fint at hovedkort blir mer og mer "DDR3 eksklusive", tror nesten det er den eneste måten å få DDR3 prisene ned i en grei fart Men var det ikke slikt at Intel X48 ikke ble DDR3 eksklusiv likevel? Lenke til kommentar
TordO Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 X48 kommer ikke bare med DDR3, men også med DDR2 (vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden, men men) En viss OnePageBook har fått beta-testet et Asus Rampage Formula (Formula betyr jo gjerne DDR2 fra Asus sin side) og kortet har vist en enorm ytelse. Verdensrekorden for FSB frekvens for både 4-kjerners 45nm cpu'er og 65nm cpu'er er nå tatt med det kortet. Tuppenx2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå