fox Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Jeg skal designe min egen t-skjorte i forbindelse med skoleprosjekt. Så jeg lurer på hvor jeg kan trykke min t-skjorte i Oslo eller på nett. Veit om en par butikker som tilbyr det, men jeg ønsker å ha denne muligheten å trykke min design fra bunn til topp i t-skjorte. Ikke 30x2cm format i midt i t-skjorte. Ikke kom hit og si f.eks. www.spreadshirt.net, de fyller ikke opp mitt krav. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 BUMP Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg syns å huske at en kunne få trykket egendesigna tskjortetrykk på Bodymap, men jeg veit strengt tatt ikke om de oppfyller dine krav. Stikk innom en tur? (: Lenke til kommentar
Monroe Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du vært innom Nilz T-Skjorter? Holder til nede ved Youngstorget. Var innom der for mange år siden og lagde en T-skjorte til en kamerat. Bilder og skrift på både fremside og bakside. Husker ikke hva det kostet, men jeg husker at jeg syntes det var billig http://www.nilz.no/ Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 bazukh, takk for tipset.. Bowiebolan, hvordan er rundt bildet i t-skjorten? Eller trykket du et firkant bilde? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 tshirtdesign.no Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 de bruker spreadshirt.net, glem det.. Vennligst sjekk første innlegg, takk. Lenke til kommentar
Monroe Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Bowiebolan, hvordan er rundt bildet i t-skjorten? Eller trykket du et firkant bilde? Nå husker jeg ikke alt som var på den t-skjorta, det er en del år siden, men jeg husker at den hadde kartet over australia på magen + noe skrift.(Han skulle flytte til australia) Vet ikke helt hva du mener med hvordan et rundt bilde blir. T-skjorta så ikke ut som noen "hjemmelaget-stryke-på-selv-t-skjorte", hvis du lurer på det. Den så ut som om jeg hadde kjøpt den sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå