dr. Lupus Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jeg var så dum at jeg satte fra meg en kopp kaffe ved siden av det råbra Logitech-tastaturet. Jeg drikker ikke kaffe eller noe som kan velve når jeg sitter foran skjermen ellers, koppen var bare satt helt temporært for å ta noe opp fra gulvet og så legge det ved siden av tastaturet, det var MS-DOS kommandoer. Da klarte jeg å søle over tastaturet før jeg fikk satt det på den vanlige trygge plassen på "kaffi-røykebordet". Det finnes sikker et utall av samme sort spørsmål, men jeg har ikke tid til å søke ifall jeg hurtig må følge et råd fort og gale. Dette er det som lades opp i en ladestasjon, så det er ikke batterier å komme til fra baksiden. Jeg har helst ikke lyst til å åpne et så pass dyrt tastatur. Noen som kan hjelpe? Endret 17. oktober 2007 av Helge_Elg Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hvis du ikke vil åpne det er det ikke stort annet å gjøre enn å hive det i søpla. For å ha det minste håp om å få det fikset må du åpne opp, ta ut batteriet og tørke gått rundt omkring inne i tastaturet. Etter det kan du evt. kjøre det i oppvaskmaskinen. Da kan det være lurt å ta av tastene og kjøre de i bestikk"avdelingen" av oppvaskmaskinen. Etter det lar du det tørke en god stund før du fyrer det opp igjen. Endret 15. oktober 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
dr. Lupus Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Ja, din løsning er den eneste og heller ikke med den er jeg sikker på å få go'tastaturet up'n go. Vel jeg kan ikke gjøre noe verre enn å få sett et deNovo på innsiden. Tastene var like gode som på gode laptoper, føler jeg sitter og hakker løst på et standard Logitech nå. Anyway, tordenflesk, takk for du viste interesse og ga meg et råd. Endret 17. oktober 2007 av Helge_Elg Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har sølt kaffe både på det første DiNovo tastaturet og nå på Edgen opptil flere ganger, og har aldri gjort noe mer enn å tøre av synlig kaffe med en klut, og latt tastaturet tørke noen dager. før jeg tok det i bruk igjen. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hør her Åpne, ta ifra hverandre til minste del.. Tørke, vaske med teknisk sprit.. sette sammen igejn, jeg har gjort akkurat det samme på andre tastaturer men mitt Edge holder jeg laaangt unna drikke Har ikke råd til og søle over det. Men du har sikkert fiksa det nå, gi noe feedback på hvordan det gikk Edit:Leif Endret 18. oktober 2007 av Danbannan Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kaffe er fint slik, for det er jo 99% vann, og ikke noe sukker som klisser seg til. Hadde det vært brus eller saft hadde du hatt vesentlig større problemer med at alt blir klinete. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hvis du ikke vil åpne det er det ikke stort annet å gjøre enn å hive det i søpla.For å ha det minste håp om å få det fikset må du åpne opp, ta ut batteriet og tørke gått rundt omkring inne i tastaturet. Etter det kan du evt. kjøre det i oppvaskmaskinen. Da kan det være lurt å ta av tastene og kjøre de i bestikk"avdelingen" av oppvaskmaskinen. Etter det lar du det tørke en god stund før du fyrer det opp igjen. Oppvaskmaskinen?? 40 eller 60 grader? Endret 18. oktober 2007 av Dragavon Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Vil du heller kjøre det i vaskemaskinen enn oppvaskmaskinen? Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 har aldri sølt noe over mitt edge, men satser på at åpning å storrengjøring er tingen Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Oppvaskmaskinen?? 40 eller 60 grader? Vet du ikke forskjell på oppvask og klesvask? Skulle likt å se deg når du flytter hjemmefra Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ikke putt den i oppvaskmaskinen for guds skyld Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 fleste maskiner kan justere varmen på oppvasken min har 20/40/60/"er du gal". Uansett: las tatstauret stå og tørke, ta ut batteriene, bruk tørr/lett fuktig klut og se om du får opp noe.. eventuelt: kjøpte du dette på elbutikk med uhells forsikring eller noe slikt, så bruk dette Lenke til kommentar
dr. Lupus Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg tok vaskemaskinen, sentrifugen sto bare på 800. Det virker ..............anderledes. Det vil kun skrive engelsk. Nei,tuller, jeg har ikke åpnet det ennå. Det henger til tørk ennå. Skal prøve det ikveld. helge Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Åssen gikk det med tastaturet ditt forresten? Lenke til kommentar
dr. Lupus Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Åssen gikk det med tastaturet ditt forresten? Ad undas. Men nå har jeg nedlagt forbud mot å sette kopp, glass, even flaske er tabu på bordet nå. Overtredelse straffes knallhardt. Straffen er " sort tastatur fra Claes Ohlson, 70 kr. Endret 16. november 2007 av Helge_Elg Lenke til kommentar
Rage Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ta det i dusjen, la det tørke noen dager. Beste trikset, så slipper du å pelle ut alle knapper osv. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Bare ikke kast det, plukk det helt fra hverandre og rens minste del med teknisk sprit.. kan hende vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå