Jo Are Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Håper for guds skyld de fikser den "Do you want to run the plugin?" greia i neste firmware, nettleseren er jo tilnærmet ubrukelig slik det er nå. :/ Lars Ja nettleseren har MYE å gå på, den greia du nevner bør fikses ja. I tillegg er jeg ikke fornøyd med at det tar så lang ti å laste opp en side, burde også støtte flere nettspill og nettfilmer. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Opera har laget nettleser til wii, 360 bruker sikkert noe basert på IE, så da sitter bare Mozilla igjen med FF...Det hadde vel egentlig vært det beste. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 360 bruker sikkert noe basert på IE Eh, nei. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 360 bruker sikkert noe basert på IE Eh, nei. Vi med 360 har ikke noen Internett-browser pr. dags dato nei. :/ Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hæ? Ikke nettleser? Huleste er det MS driver med? EDIT: Dette har vel begynt å gå off-topic... Endret 3. november 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hæ? Ikke nettleser? Huleste er det MS driver med? EDIT: Dette har vel begynt å gå off-topic... vel nå er jo ps3 sin nettleser ganske ubrukelig den og då..så dei stiller vel egentlig ganske likt.. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Syns den virker greit jeg. Bl.a. har jeg brukt den mye her på forumet. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hæ? Ikke nettleser? Huleste er det MS driver med? EDIT: Dette har vel begynt å gå off-topic... vel nå er jo ps3 sin nettleser ganske ubrukelig den og då..så dei stiller vel egentlig ganske likt.. Ooooh - dagens trolling. Gratulerer. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 kjenner på gikta at denne kommer i dag.. er noe tull med psn nå, kanskje de gjør klart? ;p Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 kjenner på gikta at denne kommer i dag.. er noe tull med psn nå, kanskje de gjør klart? ;p Ja jeg har også hat en vond følelse i kneet i hele dag, så den er nok rett rundt kroken! Lenke til kommentar
Softshake Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 klart noe i gjære ja psn storen hang seg tre ganger i stad før jeg klarte å kjøpe de to spillene jeg har lengtet etter siden i går Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Kommer den i dag??!! Kommer ikke på PSN jeg heller nei, står bare at PSN har blitt suspendert. Hva en det kan bety. Endret 6. november 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 det står når de driver maintenance noen ganger.. litt lite brukervennlig feilmelding Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Kommer ikke innpå jeg heller får denne meldingen ''Det har oppstått en feil. Du har blitt logget av Playstation Network (8002A220)'' Og det betyr? Endret 6. november 2007 av Xiwi Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ekstremt lite brukervennelig feilmelding. Trudde jeg hadde blitt bannet fra PSN for en eller annet merkelig grunn. Vel, krysser fingra for noe stort i natt Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som tør å tippe hvor mange % det er på at 2.0 kommer i dag? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Fra 0 til 5 prosent. Jeg tørr ikke håpe på noen ting. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ettersom kanonspillene er i rute så har jeg en liten følelse om at firmware 2.00 kommer i dag. Skal jeg tippe en prosentsjanse så setter jeg 40%. Kilder sa jo at firmware 2.00 ble utsatt til over jul. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er 50% sikkert på at den dukker opp i dag:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå