Gå til innhold

PS3 Firmware 2.00 den 30.?

Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja vi nærmer oss snart 1 år siden PS3 ankom til oss vanlige dødelige....det bør begynne å skje noe meir på OS fronter der no snart altså.

Helt enig lenge siden det har skjedd noe stort på playstation 3 fronten.

Om det i det hele tatt har skjedd noe stort, tenker da på updates.

Lenke til kommentar

Kanskje likså greit at de har brukt den tiden de har trengt på 2.00. Enkelte forventer jo nærmest at PS3 skal sette på kaffen om morningen og slippe katta ut om kvelden etter å ha oppdatert til Firmware 2.00, så de

har nok et temmelig grundig press på seg.

Begynner jo å nærme seg Service Pack hysteriet rundt Windows XP.

:D

Software burde jo generellt bli ganske drastisk endret på når de når et helt siffer i programversjonen, det er

jo normen. Jeg har selvfølgelig mine ønsker om hva jeg ønsker å se i denne nye oppdateringen, men jeg stoler på

at jeg vil bli fornøyd med det Sony har å tilby.

Satser på 2-300 mb stor oppdatering i alle fall.

:woot:

Lenke til kommentar

Joda, hyggelig å vente på ny firmware ser det ut til. Får håpe den kommer med noe som faktisk er nyttig da, og ikke bare sånn type "kan endre bakgrunnsbilders filstruktur til addabaddajadda" - "bilder av bestemor byttes automatisk ut i slideshow til bilde av dama hvis du spiller musikk av typen xx", "datoer kan nå leses baklengs når select knappen trykkes hurtig etterfulgt av O knappen", "du kan tegne din egen avatar med sixaxis" osv ... sånt bryr meg mindre.

Lest alle ryktene, dog. Håper selv på dekoding av DTS HD Master Audio i BD filmene slik at Fox filmstudios slipper å dumme seg ut lenger. Samt tilgang til meldinger, chat osv... på tvers av spillene og under spilling slik som på 360'n, sende invites osv...

Lenke til kommentar
Samt tilgang til meldinger, chat osv... på tvers av spillene og under spilling slik som på 360'n, sende invites osv...

trur ikkje me får dei funksjonane der med det første..sjølv om det hadde vore kjempeflott..:)

Ikke for å være kjip - men er det så veldig vanskelig å få til? 360'n hadde jo dette fra launch i 2005.

Lenke til kommentar
Samt tilgang til meldinger, chat osv... på tvers av spillene og under spilling slik som på 360'n, sende invites osv...

trur ikkje me får dei funksjonane der med det første..sjølv om det hadde vore kjempeflott..:)

Ikke for å være kjip - men er det så veldig vanskelig å få til? 360'n hadde jo dette fra launch i 2005.

Avhengig av hvordan operativsystemet deres er bygd opp kan det være svært vanskelig å få til. Jeg tror nok uansett det kommer etter hvert, med den massive klagetormen de får slik det er nå.

Lenke til kommentar

En ting som iriterer meg. Xbox 360 har et elegant OS og kan vise en bit av OS`et under spilling, slik at du kan Chatte, høre på musikk og allt slik. Men X360 mangler en Web Browser. PS3 har en Web Browser, men har ikke mulighet for å få opp OS`et i spill. Er det så vanskelig? :p

Lenke til kommentar
En ting som iriterer meg. Xbox 360 har et elegant OS og kan vise en bit av OS`et under spilling, slik at du kan Chatte, høre på musikk og allt slik. Men X360 mangler en Web Browser. PS3 har en Web Browser, men har ikke mulighet for å få opp OS`et i spill. Er det så vanskelig? :p

Den cahtte greia må jeg bare innrømme at jeg gir langt fan i, men ps3 har web browser som du sier men bra er den ikke. Tar jo år og dag å åpne en side.

Lenke til kommentar

Har du brukt XBL Tom? Dersom ei veit du ikkje ka du går glipp av egentlig, man må liksom ha prøvd begge grundig før man ser de eksreme manglene hos PS3.

Chatte greie på 360 er mangelfull, men den er faktisk grei å ha til tider. Men det skulle vert muligheter for å prate med fleire personer i ein kanal i fra OS.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...