Bromlexl Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Off topic: Kan man få håndkontrollene til å automatisk skru seg av? Type slik de gjør på Xbox 360? Setter alltid boksen min på Folding@Home isteden for å skru den av, og så tappes håndkontrollene mine Ja du må holde inne PS-knappen i midten i 5 sec,, også får du et valg om du vil slå den av. Det er ikke så veldig automatisk, er det vel? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Trodde også det fulge med, men her slår de seg i alle fall ikke av. Irriterende. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 De slår seg av automatisk med den nyeste oppdateringen. Problemet er bare at i folding@home så gjør den ikke det, tydeligvis for det blir regnet som å være i spill. Synes de burde fikse dette til å gjelde over alt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det at denne PSP oppdateringen kom peker mot at en PS3 oppdatering er rett rundt hjørnet. Om ikke i dag, helt sikkert ganske snart Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 De slår seg av automatisk med den nyeste oppdateringen. Problemet er bare at i folding@home så gjør den ikke det, tydeligvis for det blir regnet som å være i spill. Synes de burde fikse dette til å gjelde over alt. Aha... takk skal du ha PS: Husk å folde folkens Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Den slår seg ikke av hos meg, laster ned noen demoer som tar litt tid og det lyser fortsatt Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har sluttet å bry meg, de er 5-6 måneder for sendt med dette allerede. Cross-Media Bar burde vært der fra lanseringen av, at vi ikke kan chatte med hverandre ingame er intet annet enn fiasko spør du meg. Det har ødelagt en del av miljøet rundt Playstation for å si det mildt, er ingen som har noe interaksjon med hverandre på Playstation 3. HOME vil vel gjøre noe med dette men det kommer jo ikke før i 2008 så ............ huff. Gnir meg endeløst i øya, dæven du må ha fått en skikkelig klask i bakhodet. Fra å være en pro Sony fanboy som endlig har forstått att PS3 er en god maskin men ikke en mirakelmaskin. Håper firmwaren 2.0 kommer snart Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 De i Amerika har fått den i dag. Ikke vi Europeere. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Wow... har du noen kilde på den infoen? Lurer på hvorfor Ratchet & Clank kommer med 1.94 update, hvis de skal hoppe rett til 2.0? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 De i Amerika har fått den i dag. Ikke vi Europeere. Det er bare tull, har sjekket akkurat Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Aha... takker. Det var nå litt mystisk. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Var innom Playstation.com tidligere ista å leste at den skulle komme 30 oktober i Amerika. Men ser ut til at det er blitt forandret på siden. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Comeon fiiiiiiiiirmware Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kanskje den kommer 1. november? Synes det var en bedre dato... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kanskje den kommer 1. november? Synes det var en bedre dato... Får håpe det. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Network Support for PLAYSTATION Network titles have been expanded. Support has been added for [Remote Start]* of the PS3 system under [Remote Play]. *To use this feature, the PS3 system software must be version 2.00 or later. For detailed information about [Remote Start], visit the PS3 Help & Support section at eu.playstation.com and select Connecting to other devices in the General Guides area. PSP update info Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ikke noe tvil at 2.00 firmware'en er nær. Men husk at innholdet ikke er bekreftet noe sted! Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 En del av innholdet er jo bekreftet da, som feks remote start. Ingame xmb er etter det jeg har klart å tolke utifra div. intervjuer og andre suspekte podcaster så og si avkreftet. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 En ting er sikkert i værtfall, ingame xmb access er i værtfall IKKE bekreftet, så ikke regn med at det kommer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Skal de virkelig vente med ingame xmb access til det helvetes Home styret ramler ut dørene altså ? Litt komisk at dette var implementert i 2006(iflg. ein film på IGN) Om det fungerte stabilt er jo eit annet spm:roll:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå