Tharos. Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Har sluttet å bry meg, de er 5-6 måneder for sendt med dette allerede. Cross-Media Bar burde vært der fra lanseringen av, at vi ikke kan chatte med hverandre ingame er intet annet enn fiasko spør du meg. Det har ødelagt en del av miljøet rundt Playstation for å si det mildt, er ingen som har noe interaksjon med hverandre på Playstation 3. HOME vil vel gjøre noe med dette men det kommer jo ikke før i 2008 så ............ huff. Enig med do! 2.0 kan ikke komme fort nok. Og som flere har sagt i denne tråden, så var 2.0-lansering i morgen sikkert bare rykter... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har sluttet å bry meg, de er 5-6 måneder for sendt med dette allerede. Cross-Media Bar burde vært der fra lanseringen av, at vi ikke kan chatte med hverandre ingame er intet annet enn fiasko spør du meg. Det har ødelagt en del av miljøet rundt Playstation for å si det mildt, er ingen som har noe interaksjon med hverandre på Playstation 3. HOME vil vel gjøre noe med dette men det kommer jo ikke før i 2008 så ............ huff. Enig med do! 2.0 kan ikke komme fort nok. Og som flere har sagt i denne tråden, så var 2.0-lansering i morgen sikkert bare rykter... Fan i helvette Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg lever i håpet jeg da ...Tar en tur innom i tolvtiden før jeg køyer i kveld ... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg lever i håpet jeg da ...Tar en tur innom i tolvtiden før jeg køyer i kveld ... Får vel ta en titt ja, sånn forsikerhets skyld. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tviler på at det kommer i natt hvis det kommer, tror heller det kommer en update på morgenkvisten hvis den skal komme i løpet av 30 oktober. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen som har sjekket i dag? Jeg fikk ikke tid før jeg mått reise på jobb. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen som har sjekket i dag? Jeg fikk ikke tid før jeg mått reise på jobb. Ikke kommet noe enda...men kanskje det kommer seinere idag? hvem vet Lenke til kommentar
ZeroII Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har ikke kommet noe ennå . . Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sjekket i dag tidlig eg og det var ingen update der. Burde ha komt for lengst. Merkelig at sony har klart å holde innholdet så hemmelig. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg håper inderlig at den kommer! Det hadde vært herlig! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Kommet en ny firmware nå................ til PSP NETWORK * Support for PLAYSTATION Network titles has been expended. * Support has been added for [Remote Start] of the PS3 system under [Remote Play]. Endret 30. oktober 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kommet en ny firmware nå................ til PSP Kødde du, har alt dette bare vært en stor missforståelse? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kommet en ny firmware nå................ til PSP Kødde du, har alt dette bare vært en stor missforståelse? Nei, dette stemmer. Kom ny til PSP i dag. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 ... * Support has been added for [Remote Start] of the PS3 system under [Remote Play]. Men for at dette skal virke må det nyere firmware på PS3 også. Da kan den ikke være så langt unna... Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Finnes det noen link til denne PSP-updaten noe sted på nettet? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Off topic: Kan man få håndkontrollene til å automatisk skru seg av? Type slik de gjør på Xbox 360? Setter alltid boksen min på Folding@Home isteden for å skru den av, og så tappes håndkontrollene mine Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 http://au.playstation.com/support/psp/faqs...update372.jhtml Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Det håndkontrollen skulle slå seg av var vel med på forrige patch, men det har aldri hendt hos meg ihvertfall. Noen instillinger eg har gått glipp av? Endret 30. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Off topic: Kan man få håndkontrollene til å automatisk skru seg av? Type slik de gjør på Xbox 360? Setter alltid boksen min på Folding@Home isteden for å skru den av, og så tappes håndkontrollene mine Ja du må holde inne PS-knappen i midten i 5 sec,, også får du et valg om du vil slå den av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå