Tharos. Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) 2.0 er vel oppgraderingen "alle" med PS3 går og venter på for tiden, så da tenkte jeg å legge ut denne. Det står så godt som ingenting hva den inneholder, eller noe annet utenom datoen, men jeg håper by the love of god at denne stemmer. Linkelink! Den filmen på siden, viser nå i alle fall friend-invites ingame, så får håpe det kommer i alle fall. Endret 15. oktober 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Håper dette stemmer. Denne trenger vi Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Da kan jeg forhåpentligvis kose meg med home noen dager mens Ratchet and Clank er på vei i posten Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Lov til å håpe, men tror kanskje at 2.00 firmwar'en kommer samtidig med HOME betaen, som tidligere annonsert til månedsskifte november/desember. Håper selvfølgelig at jeg tar feil da Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Lov til å håpe, men tror kanskje at 2.00 firmwar'en kommer samtidig med HOME betaen, som tidligere annonsert til månedsskifte november/desember. Håper selvfølgelig at jeg tar feil da Tror nok du har riktig Lenke til kommentar
dioX Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vill nok tro at 2.0 kommer samtidig med home. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Vill nok tro at 2.0 kommer samtidig med home. Kan godt hende du har rett der, men jeg håper du tar feil Begynner det ikke å bli en stund siden sist update nå? Endret 15. oktober 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Sant det. Håper også vi snart får se en firmware oppdatering. Vet ikke om rumble er lagt til dagens 1.93 firmware. Hvis ikke så må den legges til før at Ratchet & Clank kommer ut. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jeg har funnet denne nyheten mange steder på nettet så jeg håper den er mer en bare et rykte... http://www.us.playstation.com/support/user...J_001_Agree13_T Endret 15. oktober 2007 av Mokko Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har funnet denne nyheten mange steder på nettet så jeg håper den er mer en bare et rykte... http://www.us.playstation.com/support/user...J_001_Agree13_T Det skjønte jeg ca ingenting av Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 PLAYSTATION®NETWORK TERMS OF SERVICE AND USER AGREEMENT "Version 2.0 (October 30, 2007) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 PLAYSTATION®NETWORK TERMS OF SERVICE AND USER AGREEMENT "Version 2.0 (October 30, 2007) Det vil jeg si var en ganske solid indikasjon. Med tanke på at den ligger på Sony sine hjemmesider. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) gleder meg, kan det ikke bli midnatt snart Endret 29. oktober 2007 av viuldriftking Lenke til kommentar
MrWoods Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 PLAYSTATION®NETWORK TERMS OF SERVICE AND USER AGREEMENT "Version 2.0 (October 30, 2007) Det vil jeg si var en ganske solid indikasjon. Med tanke på at den ligger på Sony sine hjemmesider. Hm. Tja. Det er versjon 2.0 av service and user agreement. Ikke 2.0 upgrade. For oss som har amerikansk konto, så har vi fått en mail om å se igjennom denne avtalen (2.0). Altså: En ny service and user agreement som gjelder fra 30. oktober. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 PLAYSTATION®NETWORK TERMS OF SERVICE AND USER AGREEMENT "Version 2.0 (October 30, 2007) Det vil jeg si var en ganske solid indikasjon. Med tanke på at den ligger på Sony sine hjemmesider. Hm. Tja. Det er versjon 2.0 av service and user agreement. Ikke 2.0 upgrade. For oss som har amerikansk konto, så har vi fått en mail om å se igjennom denne avtalen (2.0). Altså: En ny service and user agreement som gjelder fra 30. oktober. Så ikke noen update? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Beste er vel ikke å falle for disse ryktene.. kommer det en update så får vi ta den i mot med åpne armer. Men det er ikke noe poeng i å hype dette opp og så kommer den ikke. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har sluttet å bry meg, de er 5-6 måneder for sendt med dette allerede. Cross-Media Bar burde vært der fra lanseringen av, at vi ikke kan chatte med hverandre ingame er intet annet enn fiasko spør du meg. Det har ødelagt en del av miljøet rundt Playstation for å si det mildt, er ingen som har noe interaksjon med hverandre på Playstation 3. HOME vil vel gjøre noe med dette men det kommer jo ikke før i 2008 så ............ huff. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Beste er vel ikke å falle for disse ryktene.. kommer det en update så får vi ta den i mot med åpne armer. Men det er ikke noe poeng i å hype dette opp og så kommer den ikke. Håper den kommer det er det eneste jeg har å glede meg til i morge, har tysk prøve i morge så dette blir den eneste grunne jeg har til å stå opp i morgen. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Betyr det at den i såfall slippes i natt klokken 00.01 GMT+2? klokken et her ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå