Gå til innhold

PS3 Firmware 2.00 den 30.?

Tharos.

Anbefalte innlegg

2.0 er vel oppgraderingen "alle" med PS3 går og venter på for tiden, så da tenkte jeg å legge ut denne. Det står så godt som ingenting hva den inneholder, eller noe annet utenom datoen, men jeg håper by the love of god at denne stemmer.

Linkelink!

Den filmen på siden, viser nå i alle fall friend-invites ingame, så får håpe det kommer i alle fall.

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
PLAYSTATION®NETWORK

TERMS OF SERVICE AND USER AGREEMENT

"Version 2.0 (October 30, 2007)

Det vil jeg si var en ganske solid indikasjon. Med tanke på at den ligger på Sony sine hjemmesider.

Hm. Tja. Det er versjon 2.0 av service and user agreement. Ikke 2.0 upgrade. For oss som har amerikansk konto, så har vi fått en mail om å se igjennom denne avtalen (2.0). Altså: En ny service and user agreement som gjelder fra 30. oktober.

Lenke til kommentar
PLAYSTATION®NETWORK

TERMS OF SERVICE AND USER AGREEMENT

"Version 2.0 (October 30, 2007)

Det vil jeg si var en ganske solid indikasjon. Med tanke på at den ligger på Sony sine hjemmesider.

Hm. Tja. Det er versjon 2.0 av service and user agreement. Ikke 2.0 upgrade. For oss som har amerikansk konto, så har vi fått en mail om å se igjennom denne avtalen (2.0). Altså: En ny service and user agreement som gjelder fra 30. oktober.

Så ikke noen update?

Lenke til kommentar

Har sluttet å bry meg, de er 5-6 måneder for sendt med dette allerede. Cross-Media Bar burde vært der fra lanseringen av, at vi ikke kan chatte med hverandre ingame er intet annet enn fiasko spør du meg. Det har ødelagt en del av miljøet rundt Playstation for å si det mildt, er ingen som har noe interaksjon med hverandre på Playstation 3. HOME vil vel gjøre noe med dette men det kommer jo ikke før i 2008 så ............ huff.

Lenke til kommentar
Beste er vel ikke å falle for disse ryktene.. kommer det en update så får vi ta den i mot med åpne armer. Men det er ikke noe poeng i å hype dette opp og så kommer den ikke.

Håper den kommer det er det eneste jeg har å glede meg til i morge, har tysk prøve i morge så dette blir den eneste grunne jeg har til å stå opp i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...