Baboo Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei Jeg spiller q3a ctf osp på en server i nederland. Har spilt der en god stund..ca 50 i ping. Men i det siste har jeg fått beskjed av andre spillere om at jeg warper , søkt litt på emnet og funnet ut at det har noe med packet loss og gjøre. Hva er den riktige verdien cg_maxpackets skal ha?, eller hvilken verdi burde jeg velge for å få bukt med problemet. Alle innstillinger i q3a er default. er det noen som har noe triks, hint?????? connection 560/260 avidi Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hvis du søker på quake 3 tweaks på google, finner du en rekke kommandoer basert på nettgaming. Her er det også anbefalt verdier etter hvilken linje du har. Lenke til kommentar
stram Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 cl_maxpackets setter du til en verdi som passer din connection. Sitter du med adsl eller bedre, bør du sette mp til 100 (60 eller mer). Rate bør du sette til 10 000 (6000 eller mer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå