Ni kon Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei alle sammen. I dag startet jeg med Gerilja Kario på morrajoggen, men sliter med å få det til. Problemet er at man skal plutselig ha fokus på klokka når man trener, noe jeg ikke klarer. For dere som ikke vet hva dette er anbefales denne arikkelen: Link Jeg har uten tvil kommet frem til at dette kan styres veldig bra med musikk fra MP3 spilleren og lurte på om noen har noen tips her, eller i om noen kunne lage noe heftig bra til dette. Her er syklusen på en økt: TABELL 1 Minutter 1-4 Oppvarming:50 prosent av maks fulgt av: Minutt 5 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 6 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 7 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 8 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutter 9-12 Nedtrapping 50 % av maks Noen som har musikk som kan styres, som feks nedtelling til spurt. Vet ikke om dette er på kanten av hva som er tillatt å spørre om på forumet heller. Konge mix hadde vært kult her. (dance, club, pophits og ikke slayer, metall og slikt). 12 minuttes sang hadde vært helt rått, med rolig oppstart Eks: Oppstarten: http://www.youtube.com/watch?v=N7p4mioawIA 10 sekunder før man starter kjørte, skiftes tempo, nedtelling til action. Ny låt med pump eks: http://www.youtube.com/watch?v=VY8lPnsvhUg avsluttes igjen over til justin når man når 9 minutter Bryter jeg forumsreglene her nå? Eller kan noen mekke noe kongekult her? Har ikke kunnskap nok til å mikse noe slikt selv Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 jeg er også interessert i en slik intervall låt til GK Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ok. Noterer meg at bare to blandt veldig mange ønsker seg dette. Har scanna limewire og andre p2p på jakt etter dette men finner ingenting. Henrik2k: har du funnet noe? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Høres ut som en flott ide, dette. :thumbsup: Er bare veldig uenig i musikkvalget. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ingen DJs som leser dette da? Eller wannabe DJs? Lenke til kommentar
gnav Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kanskje du kan prøve i musikkskapningsforumet? Er forøvrig interessert i et slikt opplegg selv. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Dere kan bruke Goldwave til å splitte opp/legge inn pauser sanger. Trenger ikke mye kunnskap for å få det til. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er også intressert i et slikt opplegg! Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ozone - rock er en sang på nesten 12 minutter. Veldig fet trance / house sang uten vokal som bare tar helt vilt av (på bra annlegg that is ) etter noen minutter. Den passer neppe med rymten, men den er fet for det. Om du feks tar en slik sang og klipper og limer litt i adobe audition eller lignende kan du få det akkurat slik du vil. Det geniale med en sang som dette er at man kan nub klippe låta uten at det høres forferdelig ut . Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Forøvrig et spennende konsept å få til en skikkelig 12minutters sang. Personlig har jeg klussa smått med audition, men er jo dog ingen DJ. ( http://www.youtube.com/watch?v=9QsNI3MMjh0 - Fra 1:47 og utover, yummy.) Hadde noe lignenende når jeg løp 3000meter i militæret, kom meg inn på respektabel tid.. Noen mix !! Endret 19. oktober 2007 av ymnaren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 DJ mangoo - screw me DJ mangoo - eurodancer DJ carpi - the power of pleasure Jock jams - House of pain Noken i alle fall.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Dere kan bruke Goldwave til å splitte opp/legge inn pauser sanger. Trenger ikke mye kunnskap for å få det til. Jeg begynner definitivt å bli gammel Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Gi meg et par sanger som du vil bruke så skal jeg se om jeg rekker å lage et oppsett. Du er ikke så veldig mange år eldre enn meg... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Gi meg et par sanger som du vil bruke så skal jeg se om jeg rekker å lage et oppsett. Du er ikke så veldig mange år eldre enn meg... Nice! Da skal jeg sette ned en liste i løpet av dagen. Er på jobb og skal ut i et møte nå. Men en liste kommer .) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er intersert i dette jeg og. Så måtte ha den i mine innleg Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har dere kommet fram til noe her? Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nope. Har ikke hørt noe fra de som vi ha dette opplegget. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Beklager sen tilbake melding. Jeg kommer med en liste så snart det lar seg gjøre. Er dog ute å jobber 16 timers dager nå, og dette har kommet litt på etterskudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå