Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

For mye hud på penis?

Gjest Gjest_Tullebukk_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tullebukk_*

Heisann, jeg har ett lite problem, når jeg tar på kondomer, virker det på en måte som om jeg har for mye "hud", noe som jør det innmari vanskelig å rulle den helt ned, det stopper midtveis, og når man da starter glir den etterhvert mer og mer oppover, såpass at jeg blir litt bekymret om vi fortsatt snakker trygg sex - og det ser jævlig dumt ut når halve kondomen henger slapp uttafor penis. Det som gjør at jeg tror jeg har for mye hud er rett og slett at når den er stiv er det fortsatt nok forhud til at jeg glatt kan dekke penishodet, selv om huden trekker seg naturlig bak hodet på penisen. Men da er det rett og slett rynker på huden, fordi det er for mye hud! Hva gjør jeg med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, jeg har ett lite problem, når jeg tar på kondomer, virker det på en måte som om jeg har for mye "hud", noe som jør det innmari vanskelig å rulle den helt ned, det stopper midtveis, og når man da starter glir den etterhvert mer og mer oppover, såpass at jeg blir litt bekymret om vi fortsatt snakker trygg sex - og det ser jævlig dumt ut når halve kondomen henger slapp uttafor penis. Det som gjør at jeg tror jeg har for mye hud er rett og slett at når den er stiv er det fortsatt nok forhud til at jeg glatt kan dekke penishodet, selv om huden trekker seg naturlig bak hodet på penisen. Men da er det rett og slett rynker på huden, fordi det er for mye hud! Hva gjør jeg med dette?

Det du, som så veldig mange andre sliter med, er trang/for mye forhud. Denne forhuden kan lett fjernes ved hjelp av ett veldig lite inngrep. Høres kanskje skummelt ut å la noen skjære hud av penisen din, men jeg kan personlig garantere at det ikke er noe å bekymre seg over.

Dersom kondomet glir opp under akten kan man ja lure om det fremdeles er trygg sex. Kanskje er det behov for litt ekstra prevensjonsmidler? Ved mindre kondomet allerede er innsatt med sæddrepende salve er kanskje dette noe å tenke på.

Lenke til kommentar
De lager nok bare et lite snitt, de kapper ikke av all forhuden bare fordi du har trang forhud..

Altså, jeg har hatt denne operasjonen to ganger og jeg har ett arr rundt hele greia. For å se det må du se veldig nøye etter, noe som er forbeholdt.. vel, ikke så mange at det gjøre noe. : )

Og nei, har ikke "jødetiss".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...