Torsteinen Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 den som sendte meg private meldinger (lars73?) hadde vært fint om du sendte på nytt.... forsvant i forbindelse med det køddet som har skjedd med forumet... irriterende, men alt kan vel ikke alltid funke. btw: går ikke laste opp avatar, får beskjed om at den er ofr stor men jeg har minimert den til 45 x 45 og 2,5 kb Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har du hørt om tilbakemeldingeR? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Han kunne også kontakte han med PM Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Var det meg, kanskje? Jeg sendte deg to stk. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei Torsteinen! Når det gjelder problemer med å få lagt inn avatar kan du ta kontakt med SirHartge på private meldinger. Så kan han hjelpe deg med det. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Når skal folk lære å bruke tilbakemeldinger til sånt søppel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Når skal folk lære å bruke tilbakemeldinger til sånt søppel? Vel, det er ikke kanskje tilbakemeldinger stoff egentlig. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Når skal folk lære å bruke tilbakemeldinger til sånt søppel? Vel, det er ikke kanskje tilbakemeldinger stoff egentlig. Du har rett. dette passer vel under Testposter slik at moderatorene fjerner drittpostene etter en tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå