olek21 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hallo! Fikk noen idéer i natt mens jeg var på vei til å sovne. (er det forresten noen andre som får mange idéer mens de ligger i senga?). Jeg vil ha ta to nye bilder, men ettersom jeg ikke har alle midlene så lurer jeg på om jeg kan få samme effekt i photoshop. Det jeg ville var å ta et studio bilde med fugleperspektiv. Altså, bildet skal ha veldig høy vinkling, slik at hodet mitt er ekstra stort og kroppen ser veldig liten ut og ser ut som den er et stykke unna. Forstår man? Også, vil jeg ha helt hvit bakgrunn. Slik som man får i studio. Problemet er at jeg ikke har noen helt hvite rom, med hvit gulv og tak. Er det noen som vet\kan forklare hvordan man får til denne effekten? For det går jo ikke å bare ta hvit bakgrunn, jeg må jo ha skygge.. Jeg vil at det skal se ekte ut Mange takk for vise råd! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har fått mange idéer mens jeg venter på å sove, men glemmer dem iløpet av natten, derfor har jeg penn og papir på nattbordet. Men jeg kan dessverre ikke svare på det andre spørsmålet ditt Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Fant ut av begge deler, ellers takk Fish eye var bare en rask instilling på adjustments som jeg ikke kommer på i farta. Men studio ble jeg nødt til å lage selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå