carl-kr. Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 hei! sitter fast etter 10minutters spilling på the darkness.. har nettop tatt toget og havnet på "grinders lane". hvordan får jeg åpnet porten? har tilkallet berzerker 100ganger og prøvd å beordre han rundt om uten hell.. jeg har funnet en "high voltage" box rett på insiden som blinker i dark modus,men den står bak noe greier så jeg får ikke skutt den.. hjelp meg pliis.veldig irriterende,, Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du skal tilkalle berzerker. SÅ går den over å dytter bilen vekk.... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Edit: Misstolket spørsmålet, og fjernet svaret mitt også Endret 15. oktober 2007 av julelys Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er dette etter at berzerkeren har dyttet vekk bilen foran den første porten? I så fall så må du bruke The Darkness til å krype inn i en ventilasjonsjakt like til høyre for der du går ned til porten som er låst. Bruk det Darkness til å knerte mannen på motsatt side av porten, også ta nøklene hans. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Sitter fast her og :/ har jo ikkje peiling på hav eg skal gøre, burde vert noe form for quest logg eller noe slik at eg vet hva eg skal gjøre. går rundt i byen og har ikkje peiling Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) jeg hadde gått helt feil vei jeg hadde tatt toget til grinders lane (slakteriet) ,men jeg skulle jo til kina town. så spillet og historien var ikke klar for at jeg skulle komme dit enda...neste gang jeg kom var pallen som sto forran port kontrollboksen borte og det var bare å skyte den. har nå rundet spillet, det tok ca 14 timer..et sinnsykt bra spill. Endret 18. oktober 2007 av carl-kr. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Sitter fast her og :/har jo ikkje peiling på hav eg skal gøre, burde vert noe form for quest logg eller noe slik at eg vet hva eg skal gjøre. går rundt i byen og har ikkje peiling Det er da ikke så vanskelig. Du får jo objectives, og de sier hvor du skal gå hen (bydel osv). Så er det bare å følge skilt, eventuelt spørre informasjonsdama på togstasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå