lazaa- Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Gjerne noen tilbakemeldinger på designet =) takk. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Flyttes til kritikk-kategorien. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Grusom header Rotete meny Ikke noe gjennomgående tema, bare tilfeldige elementer plassert tilfeldig på designet "::" rundt linker og overskrifter gikk av moten for mange år siden Blurry bilder Beklager, men det var rett og slett ikke bra på noen områder. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Fint og utradisjonelt. Kan fungere, men vil ikke umiddelbart si at det føltes så funksjonelt og informativt, noe jeg forventer av presentert innhold i HTML på nettet. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du kan ikke mene at designet er fint? Det er ingen sammengeng mellom grafikken og grafikken ser ikke engang fin ut for seg selv! Stygge fonter, dårlig typografi, grusom meny. Siden er rett og slett av rimelig dårlig standard. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvis all tekst fjernes, synes jeg faktisk at det gjenståede er pent. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du kan vel ikke faktisk mene det? En slags gulfarge i header, en sort dråpeeffekt midt på siden samt en rosa footer. Det er vel ikke akkurat godt gjennomtenkte farger og grafikk? Edit: For å ikke snakke om krussedullen til venstre for den rosa footeren. Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 haha.. dere er morsomme.. men ja. takk for svar.. jeg var litt usikker. har webprosjekt på skolen, så designet dette da. læreren syntes det var fint, men jeg var ikke fornøyd selv.. derfor spurte jeg her.. Men jeg har laget et nytt design og jobber med det.. håper det blir bedre =) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Grafikken var bra og layoutideen Men headeren passer ikke, du må bruke mer matchende font på den teksten der samme gjelder linkene. De skiller seg helt utifra bildet der som symboliserer minimalisme og natur. Jeg ville fortsatt med ideen du har her, grafikken er bra Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Får prøve meg på kritikksiden jeg også da.. For å være helt ærlig, så er det noe som ikke stemmer på siden. Ja, jeg snakker om fargevalget. Rosa og gull er farger som rett og slett ikke passer sammen. Og grønn brødskrift? Hva med å endre de til noe annet? Skriften er også vanskelig å lese, og ser ut som du har klemt den samme på en måte. Dråpegreia midt på siden er også litt unødvendig, og tar vekk fokuset fra innholdet. Prøv med litt andre farger! Endret 17. oktober 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå