Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har et lite problem med min Nintendo Wii som jeg bruker på en projektor med standardkablene som fulgte med. Bildet er helt greit i alle andre ting, men når man kjører opp spill i Virtual Console hopper bildet opp og ned med gjevne og ugjevne mellomrom. Er det andre som har opplevd dette? Vil det bli borte dersom jeg kjøper component kabelen? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg vil tro du vil få se markant forskjell om du kjøper annen kabel ja... composittkabelen som følger med Nintendoen er jo den dårligste kabelen. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Men hold deg unna komponent kabelen for da virker ikke amneg av virtual console spillene i det hele tatt. Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har samme greia. Jeg bruker da scart-kabel kobla inn i scarten som ikke er RGB, slik at det blir tilsvarende kompositt. Når jeg setter den i RGBen ser det ut som det er bedre, men det var noe annet klur med fargene. Dessuten bruker jeg RGBscarten til andre ting. Satser på komponent til wiien snart, og hdmi til 360en, trangt om plassen når man nesten bare har hdmi-innganger og ingenting som bruker dem enda. Ser også at noen av spillene på shopen er merka med noe info som jeg forstod det som om at det ikke skulle klikke med komponent. Håper resten får updates som fikser dette også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå