TwiiK Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hei, pappa har bursdag snart og jeg vurderer å kjøpe alle beckfilmene til han ettersom det er det eneste han ser av film. Men er det noen forskjell i form av ekstramateriell, nye utgivelser, lydspor osv. på samleboksene i forhold til enkeltdvdene? Tenker på samleboksene og enkeltdvdene man ser her: Playx - Beck Edit: Fant en bok om jakt så dette får vente til jul eller neste bursdag. Men spørsmålet står fortsatt. Det er dersom noen i hele tatt, bortsett fra pappa, ser på Beck, eller i hele tatt vet hva det er. Endret 15. oktober 2007 av TwiiK Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jo, det skal jeg fortelle deg. Beck har gått som serie på tv (Episoder på 30 min cirka), men det er også blit lagd en del spillefilmer. (som varer 1 til 2 timer) Det er forskjellen på samleboks (episoder fra serien) og enkelt filmer (Spillefilmer) Jeg syns Beck er bra! Men er mange episoder/filmer som ikke er bra også. Jeg så nylig "I Guds navn" den siste filmen som er blitt lagd, og den var skuffende dårlig! Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 De beckepisodene som har gått på tv er faktisk filmene, men de er delt opp i 2, og varer i ca 45 minutter. Har ikke sett noen beckepisoder som varer kun i 30 minutter og er avsluttende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå