Gå til innhold

Hva heter billa jeg fikk i pizzaen? (Bilder)

tacomodo

Anbefalte innlegg

Bestilte pizza i går....

Dette er sånt man leser om i avisen, men aldri tror skal skje deg selv. Av alle ting man kan få i en pizza - hår, tannpirker, etc, så fikk vi en jævla bille. Den var liksom halvveis inni deigen på undersiden av pizzaen, som om deigen var lagt oppå den. Ren flaks at madammen kom til å se på undersiden av stykket sitt før hun spiste det.

Hva heter den?

post-10007-1192433553_thumb.jpg

post-10007-1192433577_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dominos Pizza.

Skal sies at de tok det ganske alvorlig. De får visstnok deigen fra et annet sted. Eieren kom hjem til meg og hentet biten som bevismateriale og lurte på om jeg var villig til å skrive litt om hva som skjedde om leverandøren av deigen ikke godtok biten som bevis nok(!)

Fikk en del cola og potetgull, neste bestilling gratis osv, men tror aldri jeg kommer til å bestille der fra igjen.

Nå må jeg lære meg å lage mat hjemme... Traumatisert for livet.

Lenke til kommentar
Det er et skrukketroll (lokal variant av kaffedyr?) ;)

Jeg hadde forlangt en ny pizza, uten skrukketroll.

Erstatning fikk han forsåvidt, men man får jo litt noja i fremtiden. Burde ikke være nødvendig å sitte og være bekymret for krypdyr når man bestiller seg pizza.

Lenke til kommentar

Hvorfor så nøpen? Var det ikke verdt en gratis pizza? Det ville uansett ikke skadet å spise den, den var jo stekt. Jeg så et dansk program på NRK en gang med en fyr som var ekspert på å leve fra hånd til munn, og han friterte slike dyr og åt dem som snacks. Jeg ville heller trodd at dette dyret bodde i pappeskene enn i deigen, forresten. Tror ikke de bryr seg så mye om brød.

Lenke til kommentar
Hvorfor så nøpen? Var det ikke verdt en gratis pizza? Det ville uansett ikke skadet å spise den, den var jo stekt. Jeg så et dansk program på NRK en gang med en fyr som var ekspert på å leve fra hånd til munn, og han friterte slike dyr og åt dem som snacks. Jeg ville heller trodd at dette dyret bodde i pappeskene enn i deigen, forresten. Tror ikke de bryr seg så mye om brød.

Selv om noen liker kaffedyr, er det langt i fra alle som synes det er like appetittvekkende - du skjønner vel at folk reagerer? Om den kom fra kjøkkenet eller transporten, så er uansett bedriften ansvarlig for at den havner der. Det skal bare ikke skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...