Notatblokk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hadde maskinen på service for kort tid siden pga. oppstartsproblemer (den ble svart og bare peip i smerte når jeg prøvde å skru den på igjen). Har ikke hatt noen problemer med å koble til trådløse nettverk tidligere, men etter jeg fikk den tilbake fra service syns jeg den er vrang med meg Den har stort sett ikke problemer med å finne nettverket, men ofte så tar tilkoblingen veldig lang tid (noe som stort sett ender med at den ikke klarer å koble til), den finner ikke nettverket, den klarer å koble seg til men klarer ikke ha tilgang til internett, slike problemer. Frustrerende! Jeg har prøvd den på forskjellige nettverk, samtidig med andre som bruker trådløst, og de har ingen problemer. Så derfor antar jeg at det er på min maskin problemet ligger. Har forøvrig en HP Pavilion dv6000 om det skulle ha noe å si (Vista). Er det noe jeg kan gjøre, eller må jeg bare smekke den avgårde igjen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Prøvd en recovery? Har hatt en god del av de inne pga. trådløst nettverk og recovery har enkelte ganger gjort underverker. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvordan gjør jeg det? Så nei, det har jeg altså ikke gjort, hehe. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Husker aldri hvilken knapp det var, men F10 eller F11 når du skrur på maskinen. (altså når du ser HP-logoen) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, ok. Skjønner jeg hva jeg skal gjøre når jeg har trykket det? Hehe. Greit å være føre var. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Da vil du få opp et slikt bilde: Trykker du på avansert så kan du velge om du vil ta backup eller ei. Ellers er det bare å velge et alternativ. Jeg pleier å velge "sette tilbake til fakrikkinnstillinger" eller noe som likner på det valget. Da blir maskinen som ny igjen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Har trykket på F10 når den starter, men da kommer jeg inn i bios-greiene? Ser ikke noe bilde sånn som det der hvertfall. Nå har jeg sittet og prøvd å koble meg til i 20 min,håper det varer lenge nok til at jeg får postet Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Da er det F11 da... (jeg pleier å trykke mange ganger) Endret 18. oktober 2007 av datating Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Okei, starter på nytt og prøver igjen ..kommer det ikke innlegg på lenge så veit dere hvorfor. Okei, gjorde det nå. Valgte bare det øverste alternativet når jeg kunne velge mellom forskjellige ett-eller-annet å ta recovery fra. Så får vi se om det holder seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå