Beatnik Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Selv om Hjartet på rette staden antakelig fortsatt er den beste serien som går på noen norskspråklig TV-kanal, begynner det å bli en smule forutsigbart når nesten hver eneste sesongavsutning (som sist lørdag) resulterer i at landsbylegen blir drept. Hadde håpet at de skulle finne på noe mer originalt denne gang. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Beste på norskspråkig TV-Kanal!!? Må si meg HELT uenig der, TV3 har Prison Break, Entourage og My Name Is Earl. TVNorge har LOST og TV2 har Scrubs, Friends, That 70's Show. NRK3 har Heroes. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Beste på norskspråkig TV-Kanal!!? Må si meg HELT uenig der, TV3 har Prison Break, Entourage og My Name Is Earl. TVNorge har LOST og TV2 har Scrubs, Friends, That 70's Show. NRK3 har Heroes. Bortsett fra at TVNorge aldri har hatt Scrubs, Friends eller That 70's Show, så.... o: Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) TVNorge har LOST og TV2 har Scrubs, Friends, That 70's Show. Bortsett fra at TVNorge aldri har hatt Scrubs, Friends eller That 70's Show, så.... o: Les posten nøye før du svarer.. Endret 15. oktober 2007 av PerArneN Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Haha! Poor Leno legger seg dypt ned i støvet, kysser Saettre og PerArneN vått på skoene mens han beklager på det sterkeste. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Heartbeat er jo den verste smørja som går på norsk TV. Days of our lives 2. Dog er musikken i serien veldig god Endret 15. oktober 2007 av edge Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Angående sesongavslutningen så syns jeg det var litt vel overdrevent at to av hovedpersonene skulle miste kona si. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Beste på norskspråkig TV-Kanal!!? Må si meg HELT uenig der, TV3 har Prison Break, Entourage og My Name Is Earl. TVNorge har LOST og TV2 har Scrubs, Friends, That 70's Show. NRK3 har Heroes. Nå skal jeg være svært forsiktig med å kritisere de ovennevnte serier, siden jeg ikke har funnet det bryet verdt å se se noen av dem. Saken er at siden jeg forlengst er voksen, lar jeg meg ikke lenger så lett underholde av lettvinte ungdomsserier som dem TV3 og TVN pleier å by på. Sant å si har jeg knapt sett på noen av de nevnte kanaler det siste tiåret. Da har jeg mer glede av f.eks. Hjartet på rette staden. Siden denne er tidenes mest populære serie i Norge, er jeg åpenbart ikke alene om det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er det faktisk folk som sitter og ser på den dritten fortsatt? =/ Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Er det faktisk folk som sitter og ser på den dritten fortsatt? =/ Det er ikke nødvendigvis dritt fordi om du og enkelte andre ikke liker det. Når du en gang blir voksen, får du sannsynligvis en annen smak enn du har i dag. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er det faktisk folk som sitter og ser på den dritten fortsatt? =/ Jepp, til min store fortvilelse ser mutter på 60 den smørja ennå. jeg mener det er det største søppelserien som finnes. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er det faktisk folk som sitter og ser på den dritten fortsatt? =/ Jepp, til min store fortvilelse ser mutter på 60 den smørja ennå. jeg mener det er det største søppelserien som finnes. Jeg synes det er bra at det også lages og vises gode kvalitetsserier som voksne kan ha glede av og ikke bare all det barnslige tullet (Lost, Friends etc.) som går på diverse reklamekanaler. Så du burde unne mora di å se kvalitetsunderholdning for voksne. Og uansett om du liker Heartbeat eller ikke, så er serien den suverent mest sette i landet, hvilket vel skulle bevise at det ikke bare er drittunger som ser på TV. Det er første gang jeg er innom dette TV-serieforumet, men det ser jo ut til å være dominert av fjortiser og andre barnslige sjeler, skal man dømme etter de TV-programmene som er mest omskrevet. Denne tråden er et av få hederlige unntak. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 oi, voksne på forumet. oss på 40 som driter i hva de voksne har å si bøyer oss i støvet for så voksne flotte kommentarer. Forøvrig digger min mor Csi, heroes, lost, 24 osv osv Vent, da er vel hun og barnslig fjortis. /shoo Rocambole2 Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Syns også at de godt kan finne på noe annet enn at legen må dø hele tiden, spesielt synd denne gangen da hun var så jævlig grisefin! Helt kongeserie forøvrig. PS, muttern ser både på Heartbeat, Lost og PB! Og hu er snart 60! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå