Simen1 Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 En venn av meg skal kjøpe seg ny bærbar. Samtidig vil han kvitte seg med den gamle (kanskje selge til meg). Han visste ikke så mye om PC'n, men etter det jeg forsto var dette spesifikasjonene: HP (uvisst hvilken modell) Pentium II (uvisst antall MHz sikkert 2-300) 32MB ram (uviss type) 3GB harddisk (uviss type) "Bra" skjerm med 800x600 oppløsning Batteriet er i topp stand og varer lenge. CD-rom og floppy Hvor mye kan denne være verd? Jeg vil ikke lure han til å selge den alt for billig, men vil heller lure meg selv. Om opplysningene er for usikre så får jeg låne den om et par dager og kan sjekke ut det meste. Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 etter min mening er ca 2000kr for den pc en en grei pris.... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jau, enig med de andre. 2000 er en fin kamerat pris. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Ok, takk for hjelpen. Da blir vi sikkert enige om noe til rundt denne prisen. PS. Jeg har tenkt til å oppgradere denne. Det er sikkert plass til en rambrikke til på 64 eller 128MB og en brukt 10-20GB 2,5" harddisk er sikkert heller ikke så dyrt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 lurer på hvordan den hadde vært som router "alltid på" pga batteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå