Gå til innhold

Hvilken vei snur dama seg?

CurSe

Spinne spinne  

833 stemmer

1. 1. Hvilken vei ser du at hun spinner?

• Med klokken
      505
    • Mot klokken
      138
    • Spinner like mye begge veier
      190

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første gang jeg kikka på den, så gikk dama med klokka, uansett hvor hardt jeg prøvde å få henne til å snurre andre veia, men nå når jeg kikka på den, så gikk hun plutselig mot klokka, i ca. ti sekunder, før hun begynte å gå med klokka igjen. :confused:

Lenke til kommentar

Først gikk hun med klokken... Så fokuserte jeg lenge på at hun skulle gå andre vei, og det gjorde hun pokker meg også. Så fokuserte jeg på at hun skulle gå med klokken igjen, og da klarte jeg å omstille meg etter å ha konsentrert på det en stund.... Freaky

Lenke til kommentar
Denne var litt tricky. Med en gang så det ut som hun gikk mot klokken for meg. Men det rareste er at etter at jeg leste teksten så begynte hun å gå med klokken og jeg klarer ikke å få henne til å gå andre veien igjen :p

hehe, akkurat det samme skjedde meg :)

Lenke til kommentar

Den går MED klokka. Har sett på den i ti min uten å få hu til å snu, men det går ikke.. Sikker på at du har bytta bilde innimellom, så noen ser at den går andre veien! hehe, neida.. Men jeg klarer ikke å se det, selv om jeg har lyst til å få det til :p

Edit: haha, nå har hu snudd seg!

TIPS: Hvis du ikke får det til så prøv å hold for overkroppen, så du bare ser beina, så ser du for deg at beina går andre veien, så ta bort hånda. Hoho!

Endret av Lars-H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...