Gå til innhold

Hvilken vei snur dama seg?


CurSe

Spinne spinne  

833 stemmer

  1. 1. Hvilken vei ser du at hun spinner?

    • Med klokken
      505
    • Mot klokken
      138
    • Spinner like mye begge veier
      190


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke at noen kan synest hun går mot klokken! Kjør på sakte film så ser i alle fall alle at hun går med klokka. Dama går med klokka, og skal jeg endre på det må jeg inn i et redigeringsprogram! Han som har lagd denne har jo måttet bestemt seg for en av veiene, så hun går MED klokka. hehe. De som ser henne gå mot klokka og, er det slik at de klarer å se hun gå begge veier?

Lenke til kommentar
Forstår ikke at noen kan synest hun går mot klokken! Kjør på sakte film så ser i alle fall alle at hun går med klokka. Dama går med klokka, og skal jeg endre på det må jeg inn i et redigeringsprogram! Han som har lagd denne har jo måttet bestemt seg for en av veiene, så hun går MED klokka. hehe. De som ser henne gå mot klokka og, er det slik at de klarer å se hun gå begge veier?

 

Det er jo en illusjon, og hun dreier vel aldri helt rundt, snur bare fra side til side.

Lenke til kommentar

Når jeg gjorde det igår gikk det kun mot klokka, men untak av kanskje 2 sekund. Idag gikk den plutselig med klokka, men jeg må si at jeg hadde rimelig vondt i hodet og var sliten, så etter litt avslapping og kaffe så gikk det mot klokka igjen.

 

Jeg antar at de smarteste blandt oss går imot klokka...? :p

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Greit, jeg har funnet en måte som funker for meg slik at jeg kan snu den der jeg vil.

 

Vil jeg at den skal gå MED klokka tenker jeg bare på følelser; en eller annen sorg eller kjærlighet. Evt. kan man tenke på en dame.

 

Vil jeg at den skal gå MOT klokka tenker jeg bare på poltikk; evt. litt dypere spørsmål samtidig som jeg prøver å argumentere litt for en sak :p

Lenke til kommentar

morsomt, hos meg starter hun mot klokken men så snurrer hun med klokken etter 5-10sek og snurrer da konstant. Har prøvt denne før og ser jeg den omigjen samme dag går hun med klokken uansett er det første gang den dagen så skjer det jeg nevnte i begynnelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...