Gå til innhold

Hvilken vei snur dama seg?


CurSe

Spinne spinne  

833 stemmer

  1. 1. Hvilken vei ser du at hun spinner?

    • Med klokken
      505
    • Mot klokken
      138
    • Spinner like mye begge veier
      190


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror løsningen på denne er veldig enkel, og har lite emd hvilken hjernehalvdel man bruker.

 

Skyggen man ser, spinner konstant mot klokken her, og gjør det samme hos de aller, aller fleste. Hvis man begynner å se neders, første gang man ser figuren, og så bevger seg sakte oppover, spinner den alltid mot klokken her. Hvis man begynner å se midt på figuren, så spinner den med klokken.

 

Dette er selvsagt bare min teori, men det er i hvertfall slik jeg oppfatter den :)

Lenke til kommentar

Jeg ville først tippet at det var et eller annet random bilde som ble loada. (Dette hadde jo vært det geniale. Full forvirring)

 

Et der dama spinner med klokka

 

Et der dama spinner mot klokka

 

og et der dama spinner begge veier, fra side til side.

 

Derimot klarer dama mi å se at figuren går mot klokka samtidig som jeg ser den gå med klokka :hmm:

Lenke til kommentar
Nå har jeg sett på dama i flere timer, men får hu allikavel ikke på noen måte til å snurre mot klokka. Med ryggen til snurrer hu fra venstre mot høyre, med magen hit snurrer hu fra høyre mot venstre. ALLTID med klokken. Ikke antydning en gang til at hu snurrer andre veien. :blink::confused:

Hold for overkroppen og bare se på beina, funka for meg ;)

Lenke til kommentar

Hva er "riktig" svar?

Uansett jeg ser at henne går med klokken, og jeg greier ikke å tvinge henne til å gå andre veien. Jeg ser for meg henne ovenifra og ned, og da er det jo helt klart at henne spinner med klokken.

 

Edit: Selv ikke animasjonen til @Zethyr hjelper for min del her til å prøve å få henne til å gå i motsatt retning.

 

Edit2: Søstra mi sa også med en gang "med klokka", hu virka litt kjappere i oppfatningen enn meg vell og merke.

 

Edit3: Etter enda litt mer titting så greide både jeg og søstra mi å få den til å gå mot klokken. Merkelig dette her, har 0 peiling på hvorfor, og jeg har heller ikke noe styring på det, noen ganger så vi at den gikk med klokka og plutselig gikk den mot klokka. :hmm:

 

Edit4: Har nesten en liten aning om at dette bare er tull og at selve animasjonen selv bytter fra mot klokken til med klokken og motsatt... Men det er feil, sjekka animasjonen frame for frame så her tuller jeg.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
endelig ser jeg begge retningene!! Snudde hodet mitt opp ned og fokuserte, da fikk jeg hun til å gå mot klokken! Så snudde jeg hodet mitt sakte tilbake, fokuserte og hun gikk fortsatt mot klokka. Men mista jeg konsentrasjonen bare litt snudde hun igjen.. Morsomt..

haha, morsomt å lese alle de merkelige måtene folk prøver for å få snudd hu dama!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...