Ethernet Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 God morgen godtfolk I dag skjer det mye rart Først skal jeg ta bussen til skolen, også skal jeg holde et foredrag for foreldre på trinnet klokka 10 om ungdom Internett i dag. For dette får jeg fri de siste 3 timene, og i første skal vi bare ta klassebilde, så jeg skal ikke ha noen fag i dag. Etter skolen, skal jeg møte jenta mi i byen, også skal ho handle noe klær til meg Så skal vi ut og spise, og gå på en film på kino. Så skal jeg i bursdag til mitt søskenbarn som blir 7 år, men jeg har ikke spesielt lyst, men jeg må Så da skal kjæresten være med meg dit Deretter skal jeg installere mitt nye hovedkort og CPU (quad ), og fyre opp med Perseus Mandate demoen til F.E.A.R til langt på natt. Hva skal dere i dag? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Grats da Jeg skal ta bussen til skolen, være der i 2 timer så skal jeg til ei vennine også må jeg sende tlf inn til verkstedet igjen Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, jeg hadde skikkelig lyst til å stå opp i dag Funker ikke tlf din? Du kan låne min Nokia uten fargeskjerm i mens Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, jeg hadde skikkelig lyst til å stå opp i dag Funker ikke tlf din? Du kan låne min Nokia uten fargeskjerm i mens Jeg har 4 reserve tlf Alle med farge og kamera, men denne tlf jeg egentlig bruker har jeg hatt samme problemet med 5 ganger nå Trur jeg kan kreve ny tlf Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Tror jeg og Hvordan tlf er det? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tror jeg og Hvordan tlf er det? SE W200i, skal se etter at jeg har vært hos hu vennina om jeg får ny tlf Har en hel mappe som omhandler bare den tlf nå Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Huff da. Vil du ha en klem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå