Gå til innhold

PGR4 eller Forza 2?

Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Først vil jeg bare si at begge spill er veldig bra.

Minuset med spillet, og som faktiskt trekker ned simulatoraspektet ganske mye, er at det ikke finnes cockpitview. Hvor realistisk er det å sitte på panseret av en bil å styre, eller kanskje være lenket fast til støtfangeren.

Dynamisk vær er superkult dog det hadde avært kult om en kunne styre vindusviskerne selv....:-)

Nr. 1: Det er faktisk bumpercam jeg bruker i 90% av tiden på RBR (en rallysim).

Nr. 2: Denne funksjonen er faktisk med i RACE07. Artig detalj.

Nr. 1 - det kan godt være du gjør, men det er vel ikke særlig realistisk?

bonnet view vil vel være det mest realistiske, men det er kanskje ikke tilgjengelig i det spillet?

kom ikke å si at inside view er mest realistisk?, når man kjører bil ellers vil man vel helst se ut på panseret og ikke se seg sjøl ratte :)

Merkelig påstand av en med et bil-navn som nick ;)

At det er mest realistisk å se innenfra bilen trodde jeg var helt opplagt.

Din påstand blir nesten som å si at en flysimulator blir mest realistisk ved å benytte nose-view.

Mye av sjarmen ved blant annet RBR er de visuelle hindringene/begrensningene man får ved å se innenfra bilen.

Det føles samtidig langt mer realistisk, og jeg mener bestemt at man med noen timers bruk av denne vinkelen har gode muligheter til å kjøre bedre enn ved andre views. Dette blir naturligvis veldig subjektivt, men sånn har det i alle fall blitt for meg, da ting føles mer naturlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...