sull Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei, som tittelen lurer jeg på om hvor jeg kan kjøpe K850i med grønt lys. Det ser ut som alle butikkene har den i velvet blue... Lenke til kommentar
sull Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 care to give a link til den grønne? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hmm... vet ikke om den står på siba.no Var innom der på torsdag ettermidag og da var den nettop (2 timer tidligere) kommet i butikken Lenke til kommentar
sull Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 noen andre som vet hvor jeg kan kjøpe den grønne? Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Der var det vel strengt tatt ikke mulig å bestille? Har ikke sett denne tilgjengelig i grønn enda. Blir vel som alltid at man må vente en mnd ekstra eller to før den andre fargen kommer. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det mumles om uke 45 (5-11 nov) for Luminous Green, håper det holder stikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå