XtaZ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Kom over disse Halo 3 themed greiene i sta: Windows Live Messenger theme pack, Windows Live Hotmail signature og Windows Live space themes. Og alt er GRATIS Last ned HER hvis det er av interesse Endret 15. oktober 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kult, da var forresten messenger Theme'en lasta ned Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Var det ikke feil navn på to personer? tror de har byttet Arbitern med en elite? spark meg vist jeg tar feil... På de hotmail signaturene... Endret 17. oktober 2007 av mX Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Advarsel mot nettsvindel Siden du prøver å åpne er svartelistet for svindelforsøk. Den vil trolig prøve å lure deg til å oppgi personlig eller finansiell informasjon. Vi fraråder deg sterkt å besøke denne siden. Lær mer om Operas beskyttelse mot nettsvindel.... sa Opera til meg. Står over. Endret 17. oktober 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Så Windows Live prøver å svindle oss med å gi bort gratis Halo stuff til PC-en? Windows Live er vel MS eid så vidt jeg vet Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Sikkert en feil i systemet til Opera, fant ikke noe på http://www.phishtank.com/ Men står likevel over. Bloat... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Så Windows Live prøver å svindle oss med å gi bort gratis Halo stuff til PC-en? Windows Live er vel MS eid så vidt jeg vet Dette har da ingenting med MS å gjøre? Websiden er hostet på en helt annen plass, og står ingen plass at MS har laget dette Svindel eller ei, jeg har ingen nytte av dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå