Gå til innhold

Kjøpte meg HBH-DS200, valg av headset?!

Anbefalte innlegg

Bluetooth er noe jeg krever mye fra...For og utdype meg på korrekt måte:

Jeg har behov for et bluetooth headset som virkelig fungerer, jeg har prøvd diverse

Et fra logitech, igrunn meget fornøyd, kostet knapt 3-400kr, men byttet bort disse.

Kjøpt flamingo..datt ut av øret støtt og stadig, hadde hbh-900 (tror jeg den heter) fra Nokia med 2 gummifester bak øret og med mulighet for og dra ned mikrofonen. Denne likte jeg svært godt men mistet den..

Nå gikk jeg til anskaffelse på spaceworld av en HB-DS200, (vil også nevne at jeg først kjøpte Headset HBH-610 men var misfornøyd med dette. FIkk vondt bak øret, har også hatt Nokia sine hodetelefoner, men disse ble for store og tungvinde.

Uansett, er fortsatt ikke helt fornøyd da jeg må ha en ledning fra jack på ds200 til headsettet. La også merke til ds980, men denne manglet da mulighet for jack, men gir denne meg mulighet for og koble på et ekstra headset så blir nok dette valget. Hva er egentlig forskjellen mellom disse?

Ute etter og ha et bluetooth headset jeg omtrent ikke merker at jeg har på øret, samtidig ønskelig med god rekkevidde og bra kvalitet og kompabilitet med T650i som jeg pr idag bruker.

Takker for alle svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...