Xecuter Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fikk i orden Ubuntustudio med Mitt Echo Mia Midi lydkort, og har da lyst til å begynne å ta opp litt. Forsterkeren min, en Marshall MG50DFX har en emulated line ut som jeg koblet jacken i, og så rett i lydkortet. Det førte jo selvfølgelig til crappy lyd. Så jeg har funnet ut at det må en mikrofon i mellom for å få bedre lyd, og lurer på hva som er lurt å kjøpe. Har sett på noen miksebord som er små, type 4-5 innganger, ikke på mange watt. Vil dette fungere greit? Skjønner jo at miksebordet ikke trenger å være det store, men mikrofonen burde vel være av god kvalitet. Noen som har tips/liknende oppsett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 mikk: Shure SM57 eller Sennheiser 609 Mackie har de beste pre-ampene til lavest pris, (Onyx) men det kan bli litt overkill for deg.. så hvilket som helst pre-amp fungere sikkert for deg. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva med denne: http://www.sound1.no/images/product_images...apco_mix_50.jpg Tapco by Mackie Mix 50 heter den. Du kan se spesifikasjoner på sound1.no, man kan ikke linke dit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 ja sikkert fin den.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Åy åy åy for en entusiasme. Satser på det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå