Gå til innhold

På tide å oppgradere forumet- igjen? og noen andre spm!

Anbefalte innlegg

Hvorfor ble forumet oppgradert til v 2.2.0 og ikke til v 2.3 når det først ble gjort?

Og hva skjer med innleggende når de blir gamle? Finner ikke under Mine innlegg lenger. Og det er veldig synd for gamle innlegg er ofte ressurser selv om de ikke har vært aktive på en stund. Dessuten så savner jeg også muligheten for å finne andre sine innlegg/emner.

mvh

Mont

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dessuten så savner jeg også muligheten for å finne andre sine innlegg/emner.

mvh

Mont

Jeg bare lurer på det siste der jeg? Mener du finne innleggene til et medlem? Så kan man jo gjøre det..når man står i innlegget til et medlem, så er det en nedtrekks-meny ved "nick" og der finner man muligheten til å "finn medlemmets tråder", "finn medlemmets innlegg"

RandiA

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på det siste der jeg? Mener du finne innleggene til et medlem? Så kan man jo gjøre det..når man står i innlegget til et medlem, så er det en nedtrekks-meny ved "nick" og der finner man muligheten til å "finn medlemmets tråder", "finn medlemmets innlegg"

RandiA

Takk takk takk!

Lenge leve evnen til å gidde å prøve å finne frem! :roll:

men da er det etter slik jeg forstår kun gamle innlegg som forsvinner fra "mine innlegg"

edit- og dessuten var det en deilig rullegardin for samme funksjon på profil siden!

Endret av Montgomery
Lenke til kommentar
Når det gjelder versjon:

-Vi har ikke noe sted sagt at vi har oppgradert til noe annet enn 2.3.x ;)

Er vel kanskje sant det :) , eneste er at det har kommet et skin som heter IP Board 2.2.0 som jeg ikke husker var der tidligere-> derav spekulasjonene!

Når det gjelder mine innlegg:

-Mulighet for datovalg kommer tilbake etterhvert.

Deilig! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...