Gjest Oppgittgjest Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Heisann , vil først bare legge til at jeg skriver dette via. gjestefunksjonen pga. både dama & venner er her ofte. Vi har vært sammen i rundt et halvt år, og nå straks fyller hun 18 og vil at vi skal gå på byen. Men her i på de lokale utestedene har jo jeg da vært en god del ganger selv siden jeg er noen få år eldre, og disse gutta LEKER ikke ekle for å si det sånn.. det er rett å slett for jævlig og jeg skjønner ikke at jenter gidder å dra på sånne steder for er jo alltid de samme kåte dritingse ekle guttene! Og dit skal jeg da altså ta min meget attraktive jente frivillig? fy faen det er tiltak altså! Bare tanken på at en ekling legger en finger på henne gir meg blod på tann & gir meg lyst til å banke drittn ut av noen , er normalt en veldig rolig & tålmodig person til vanlig men akkurat der eier jeg ikke tålmodighet & er redd for at jeg kommer til å skade noen mer enn det som er trygt. Så poenget er: jeg vil gjerne vite hvordan dere andre håndterer dette her? for det virker ikke enkelt på noen måte for meg i & med at jeg er forlova med denne jenta og virkelig vil være med henne , ikke henne + 5000 kåte griser på by'n Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva med å bare si de som det eller finne et annet sted på byen? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Dersom jenta di er glad i deg og fornøyd med forholdet så lar hun jo ikke hvem som helst komme bort og klå på henne. Skulle noen komme til å klapse henne på rumpa, så ha hvertfall mer verdighet enn at du slår ned fyren som første tiltak. Som DNA sa, finn et annet utested f. eks. MÅ dere ut på byen da, om miljøet er sånn du beskriver? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvis du stoler på henne så er det vel ingen problem? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Sjalusi skaper mye kaos i verden! Du eier ikke dama (selv om du ønsker det). Jeg skjønner helt klart at en 18 år jente ønsker å dra på byen når hun er gammel nok. Det dabber av etterhvert har jeg erfart. Fest med henne og ha det gøy, da har du litt kontroll. Husk at det er mange bøter & soninger som har blitt gitt pga sjalusi, ikke bli endel av statistikken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvis noen prøver seg, bare kysser du henne. Funker veldig ofte, ikke alltid. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Om hun vil ut og ikke du vil ut så ender det vel til slutt med at hun går ut alene. Det er vel ikke det beste alternativet. Det er mulig guttene er verre der du bor enn andre steder, men etter min erfaring trekker de fleste seg pent unna med en gang de ser at damen er opptatt (vel og merke om typen faktisk er tilstede). Dersom dere er enige om at hun skal sende ut tydelige signaler om at hun ikke er interessert i noen andre enn deg så burde det ikke være noe problem. Uansett så er det ikke verre enn å prøve en gang og se hvordand det går. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ikke alle som trekker seg unna.. Men ett godt tips.. ikke drikk sprit.. det er da det går galt for meg i slike situasjoner Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvis det blir et problem, så bare lar du det være. Hjelper ikke å si det til dem engang. De fleste blir bare sure og sier du ikke har noe å bekymre deg over, og brått går det noen uker så er det slutt bare på grunn av sjalusi. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har litt samme problemet. Har null tolomodighet med jenta mi og andre gutter. Hun er 18, mens jeg fortsatt bare er 17 og har enda over ett halv år igjen før jeg er byn klar. Hun vil jo selvsagt gå på byn, som er greit nok. Men når jeg ikke kan være med. Så ja, det er ikke gøy. Kunne jeg derimot være med, som du har sjansen til. Så ville jeg hvertfall prøvd Lenke til kommentar
Gjest Oppgittgjest Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Takk for alle meget gode svar Det har seg altså sånn at vårt hjemsted bare har 1 utested for folk under 18 så blir som vanlig de samme grisene som går der konstant , men ja det er sant det dere sier om markering , burde funke helt fint , Takker nok en gang for svar har roet ned situasjonen stort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå