It's me Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...atID=3&GrpID=10 Er denne noe å gå for? Prisen er veldig ålright, men er brenneren bra? Jeg har egentlig ikke veldig behov for DVD-brenner, men siden denne er veldig billig har jeg lyst til å gå for den. Jeg har jo massevis av filer som jeg gjerne skulle hatt over på noen DVD'er, men det koster jo spenn, da. Vil dvd-brennere synke vesentlig mer i pris innen noen måneder? Evt bli raskere, bedre? En annen ting er dette med + og - formatet. Det er kjipt å kjøpe + nå for å finne ut om kort tid at - blir standard. Er det dumt å kjøpe +? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hadde vel kjøpt en kombibrenner hvis jeg var deg. Tror det skal være noen på markedet som støtter både + og -. Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Husker godt at jeg la ut 2500 spenn for en 4X Aopen CD brenner... Er vel 3-4 år siden. Idag får du en god 48X til 500-600. Tipper at DVD brennerene vil gå samme veien.. Andy Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hadde vel kjøpt en kombibrenner hvis jeg var deg. Tror det skal være noen på markedet som støtter både + og -. Husker godt at jeg la ut 2500 spenn for en 4X Aopen CD brenner... Er vel 3-4 år siden. Idag får du en god 48X til 500-600. Tipper at DVD brennerene vil gå samme veien.. Andy Mhm. Skrive url slik Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 de får ikke brenneren før om over 2 uker. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Interne DVD rommer til pc leser både - og + ? jeg har en Samsung 16X. det går greit og kopiere orginale DVD film'er med denne brenneren og DVD rommen? Lenke til kommentar
eberland Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Sony har jo en 4x DVD+/- til overkant av 3000 og Nec kommer med sin i april til 2100!! Kan bare gå en vei Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Sony har jo en 4x DVD+/- til overkant av 3000 og Nec kommer med sin i april til 2100!!Kan bare gå en vei april? det er jo en evighet til. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Vil dvd-brennere synke vesentlig mer i pris innen noen måneder? Evt bli raskere, bedre? Ja, det vil de helt sikkert. Det er for tidlig å kjøpe det ennå. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Svarer du på dine egne spm? Mvh,Stian Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Svarer du på dine egne spm? Mvh,Stian eller glemte du quote? uansett! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Fikk Nec ND-1100A på onsdag fra komplett, brenner i 4x for 2024 inkl porto, verdt de ekstra lappene. Minus formatet er kjekt hvis du vil spille DVD av på stasjonære spillere, men pluss holder til kopieringsbruk. 4x pluss og minus plater har nå blitt like billig, prishoppet fra 2.4x til 4x forsvares i kortere ventetid. Angående pluss/ minus det finnes mange stasjonære dvd-spillere som også støtter pluss, men ville ihvertfall ha kjøpt dvd-brenner når du kan avlaste hardisken med 4,7GB i løpet av et kvarter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Vil dvd-brennere synke vesentlig mer i pris innen noen måneder? Evt bli raskere, bedre? Ja, det vil de helt sikkert. Det er for tidlig å kjøpe det ennå. alt vil bli erstattet av raskere, bedre ting, og det som blir erstattet, blir billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå