Ida1725 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har bestemt meg for å investere i en panasonic NV-GS230E-S, ett kamera jeg har sett blir varmt anbefalt her. Etter å ha undersøkt litt er det kun netshop som har kamera på lager. Er det ett "trygt" sted å kjøpe kamera?? Eller er det bedre å kjøpe i butikk? Ser at de fleste nettbutikker ikke har kameraet på lager, og da er vel trolig butikkene like tomme? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Min erfaring med netshop.no er veldig bra. Jeg har lest her på forumet at det er endel retur/reklamasjonsproblemer. Du kan lese flere erfaringer i webshopguiden Lenke til kommentar
Ida1725 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Takk for flott link!! Virker som det er enten eller med erfaringene der... karakter 1 eller 6, stort sett... *tenke* Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har selv lagt ned en del kroner i den butikken og hatt blant annet en pc på reparasjon der. Jeg har kun positive erfaringer derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå