glosi Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Var på en messe med Sony for noen dager siden og der spurte jeg om det kom til å komme støtte for Xvid og DivX snart. Han sa at ja, det kom snart, ikke på kommende firmwareupdate, men den neste der igjen. Han virket egentlig ikke som om han kunne så mye om temaet. Det var et annet sony produkt han kunne mest om. Har noen av dere andre her inne også hørt rykter om denne endringen i firmware. Når kommer i så fall den nye firmwaren? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Var på en messe med Sony for noen dager siden og der spurte jeg om det kom til å komme støtte for Xvid og DivX snart. Han sa at ja, det kom snart, ikke på kommende firmwareupdate, men den neste der igjen. Han virket egentlig ikke som om han kunne så mye om temaet. Det var et annet sony produkt han kunne mest om. Har noen av dere andre her inne også hørt rykter om denne endringen i firmware. Når kommer i så fall den nye firmwaren? Det er kjekt det, men når du først har en hd-tv og du begynner å se blu-ray så er det ikke mye fristende å sette seg ned med en divx film.. Jeg overførte mpeg 4 film som jeg konverterte fra xvid til ps3'en (støtter kun dette) og det er trist å se film sånn på en 40+ full hd når du har begynnt å se hd film. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er kjekt det, men når du først har en hd-tv og du begynner å se blu-ray så er det ikke mye fristende å sette seg ned med en divx film.. Jeg overførte mpeg 4 film som jeg konverterte fra xvid til ps3'en (støtter kun dette) og det er trist å se film sånn på en 40+ full hd når du har begynnt å se hd film. Haha! Enig! Men får vi native støtte for å streame hd-materiale/blu-ray images fra PC-en så er det noe annet! ) Du får jo høyoppløselig divx/xvid da, så hadde jo vært digg uansett. Gode nyheter syntes jeg, hvis det ikke bare er -spinn. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvis han ikke var noen ekspert på temaet ville jeg slettes ikke tatt det for god fisk. Er alltid mye feilinformasjon ute og går. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvis han ikke var noen ekspert på temaet ville jeg slettes ikke tatt det for god fisk. Er alltid mye feilinformasjon ute og går. Enig med deg. Sony har vel vært skeptisk til dette tidligere, så ser ikke hvorfor de plutselig skulle ha ombestemt seg. Uansett, så er jeg enig med de over meg angående HD-tver. Etter jeg fikk meg HD-tv kjenner at jeg neppe klarer å se DIVX-filmer på den Ser kun DVD og Blu-ray, så hvis de får støtte for dette, er det litt likegyldig fra min side :] Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 De fleste TV-serier jeg har på PC-en er i DivX. Men noe som hadde vært enda bedre er .mkv-støtte. PS3 støtter jo H.264. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tviler egnetlig på at dette kommer, siden det da er veldig lett og se piratkopiert filmer på ps3. De fleste piratkopier er vel i Xvid eller DivX. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Sony burde heller ha støtte utviklerne av XBMC med å porte dette til PS3. Hadde gladelig betalt MYE penger for å få Mediasenterfunksjonaliet på Ps3. Dett er heller tvilsom siden sony eier halve mediebransjen når det gjelder musikk og film. Rart at Microsoft som ikke eier noe film eller musikk selskaper ikke lanserer noe slikt. De hadde tjent ganske mye spenn på det! Endret 15. oktober 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det som er mest interessant er hvis noen lanserer et eget Media OS til PS3 som kan installeres. Da blir det nok mye mer brukervennlig også. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) http://play.tm/wire/cluster/1518530 Endret 15. oktober 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 http://play.tm/wire/cluster/1518530 Den logoen der vises de første sekundene av hver film hvis man har lagt inn gratis-versjonen av DivX. Det kan være så enkelt at den videoen de viser på storskjerm er kodet i DivX... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 http://play.tm/wire/cluster/1518530 Haha, dummeste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå