Gå til innhold

Støtte for Xvid/DivX i ny firmware...

glosi

Anbefalte innlegg

Var på en messe med Sony for noen dager siden og der spurte jeg om det kom til å komme støtte for Xvid og DivX snart. Han sa at ja, det kom snart, ikke på kommende firmwareupdate, men den neste der igjen. Han virket egentlig ikke som om han kunne så mye om temaet. Det var et annet sony produkt han kunne mest om.

Har noen av dere andre her inne også hørt rykter om denne endringen i firmware. Når kommer i så fall den nye firmwaren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var på en messe med Sony for noen dager siden og der spurte jeg om det kom til å komme støtte for Xvid og DivX snart. Han sa at ja, det kom snart, ikke på kommende firmwareupdate, men den neste der igjen. Han virket egentlig ikke som om han kunne så mye om temaet. Det var et annet sony produkt han kunne mest om.

Har noen av dere andre her inne også hørt rykter om denne endringen i firmware. Når kommer i så fall den nye firmwaren?

Det er kjekt det, men når du først har en hd-tv og du begynner å se blu-ray så er det ikke mye fristende å sette seg ned med en divx film.. Jeg overførte mpeg 4 film som jeg konverterte fra xvid til ps3'en (støtter kun dette) og det er trist å se film sånn på en 40+ full hd når du har begynnt å se hd film.

Lenke til kommentar
Det er kjekt det, men når du først har en hd-tv og du begynner å se blu-ray så er det ikke mye fristende å sette seg ned med en divx film.. Jeg overførte mpeg 4 film som jeg konverterte fra xvid til ps3'en (støtter kun dette) og det er trist å se film sånn på en 40+ full hd når du har begynnt å se hd film.

Haha! Enig!

Men får vi native støtte for å streame hd-materiale/blu-ray images fra PC-en så er det noe annet! :)) Du får jo høyoppløselig divx/xvid da, så hadde jo vært digg uansett. Gode nyheter syntes jeg, hvis det ikke bare er :w00t: -spinn.

Lenke til kommentar
Hvis han ikke var noen ekspert på temaet ville jeg slettes ikke tatt det for god fisk. Er alltid mye feilinformasjon ute og går.

Enig med deg. Sony har vel vært skeptisk til dette tidligere, så ser ikke hvorfor de plutselig skulle ha ombestemt seg.

Uansett, så er jeg enig med de over meg angående HD-tver.

Etter jeg fikk meg HD-tv kjenner at jeg neppe klarer å se DIVX-filmer på den :p Ser kun DVD og Blu-ray, så hvis de får støtte for dette, er det litt likegyldig fra min side :]

Lenke til kommentar

Sony burde heller ha støtte utviklerne av XBMC med å porte dette til PS3. Hadde gladelig betalt MYE penger for å få Mediasenterfunksjonaliet på Ps3. Dett er heller tvilsom siden sony eier halve mediebransjen når det gjelder musikk og film.

Rart at Microsoft som ikke eier noe film eller musikk selskaper ikke lanserer noe slikt. De hadde tjent ganske mye spenn på det!

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...