JFM Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva er sitat-knappen til? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hva er sitat-knappen til? trykk på "sitat" på de poster (så mange du ønsker) du ønsker å sitere. Etter det er gjort trykk på "svar nå". voila Endret 14. oktober 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Skjønte ikke. Får bare svart et av de jeg trykker på Endret 14. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva er sitat-knappen til? trykk på "sitat" på de poster (så mange du ønsker) du ønsker å sitere. Etter det er gjort trykk på "svar". voila hmm Hvis du trykker på Sitat-knappen på flere innlegg kan du quote mange på en gang! Merk at dette innlegget er en demonstrasjon. Hehe... Ikke bruk det overdrevent, bare om du skal svare flere på en gang. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Trykker man på "Svar nå" helt nederst når man har merket de man skal svare? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Trykker man på "Svar nå" helt nederst når man har merket de man skal svare? Det er korrekt. Velger de man skal sitere, også "Svar nå". Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva er sitat-knappen til? Skjønte ikke. Får bare svart et av de jeg trykker på Trykker man på "Svar nå" helt nederst når man har merket de man skal svare? ja, stemmer. Selv trykket jeg nå nettopp på "siter" under alle dine poster, også "svar nå"-knappen som er helt nederst på siden. Veldig kjekt om man ønsker å svare mange personer, og dermed enkelt kan gjøre det i en og samme post Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Trykker man på "Svar nå" helt nederst når man har merket de man skal svare? Fikk det til Det er korrekt. Velger de man skal sitere, også "Svar nå". Fikk det til Tusen Takk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg