ecko Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 jeg skal til pissseprøve på torsdag for blandt annet sjekke stoffskiftet etter at en på jobb mente det var nødvendig og skal spørre om de kan sjekke allergi i prøven. skal jeg gi han det sure jævlige pisset som kommer først om morgenen eller skal jeg pisse en eller flere ganger før jeg pisser hos han? skal jeg drikke mye eller vanlig? om jeg drikker mye, drar vannet med seg masse eller få stoffer? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Give the man the good stuff, altså morrapisset. Der kommer ALT frem, og du slipper å lure Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) på apotek får du kjøpt små beholdere som du kan bruke. edit: morrapisset er vist det beste. Endret 17. oktober 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 på apotek får du kjøpt små beholdere som du kan bruke. edit: morrapisset er vist det beste. Eller hvis du har et tomt pilleglass (som er vann...eh piss-tett!) eller et annet lite glass med skrulokk. Glasset bør først kokes litt i en kjele, ikke glem å koke lokket også. Deretter lar du det lufttørke. Hva slags allergier kan man sjekke med urinprøve? Jeg trodde man det var pirke-tester og blodprøver var veien å gå i slike tilfeller. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Vil bare bekrefte det kverna og ilpostino skriver - "morgenpisset" er det beste med tanke på urinprøver. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 hvorfor er det det? er ikke det fult av dritt og faenskap etter natta? er det mye svakere det som komme etterpå? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 er ikke det fult av dritt og faenskap etter natta? såvidt jeg vet er det det som nettop er så bra med morgenurin. det som kommer iløpet av dagen er mer utvannet. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 er ikke det fult av dritt og faenskap etter natta? såvidt jeg vet er det det som nettop er så bra med morgenurin. det som kommer iløpet av dagen er mer utvannet. Yep. Kroppen renser seg i løpet av natta, og siden man ikke svetter(så mye) blir det meste til urin. Derfor den deilige fargen og lukten. (honnie corn yay) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå