Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

pisseprøve hos legen.

ecko

Anbefalte innlegg

jeg skal til pissseprøve på torsdag for blandt annet sjekke stoffskiftet etter at en på jobb mente det var nødvendig og skal spørre om de kan sjekke allergi i prøven.

skal jeg gi han det sure jævlige pisset som kommer først om morgenen eller skal jeg pisse en eller flere ganger før jeg pisser hos han? skal jeg drikke mye eller vanlig? om jeg drikker mye, drar vannet med seg masse eller få stoffer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
på apotek får du kjøpt små beholdere som du kan bruke.

edit: morrapisset er vist det beste.

Eller hvis du har et tomt pilleglass (som er vann...eh piss-tett!) eller et annet lite glass med skrulokk. Glasset bør først kokes litt i en kjele, ikke glem å koke lokket også. Deretter lar du det lufttørke.

Hva slags allergier kan man sjekke med urinprøve? Jeg trodde man det var pirke-tester og blodprøver var veien å gå i slike tilfeller.

Lenke til kommentar
er ikke det fult av dritt og faenskap etter natta?

såvidt jeg vet er det det som nettop er så bra med morgenurin. det som kommer iløpet av dagen er mer utvannet.

Yep. Kroppen renser seg i løpet av natta, og siden man ikke svetter(så mye) blir det meste til urin. Derfor den deilige fargen og lukten. (honnie corn yay)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...