Kluvert Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Prøver å kjøre et spill eller noe programm for jeg ofte dette: System-DDLen user32.dll ble omplassert i minnet. Programmet vil ikke kjøre skikkelig. Omplasseringen oppsotd fordi DLL-filen C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll okkuperte et adresseområde reservert for system-DLLer i Windows. Kontakt leverandøren av DLLen for å få en ny. Har vært herhttp://support.microsoft.com/kb/935448/no Men der er snakk om Hhctrl.ocx filen,det var det nærmeste jeg kom til mit problem,men det hjalp ikke... Kan noen hjelpe meg? Takker:) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Mulig du har lagt inn noe skins eller noe til windows. Jeg opplevde samme problemet, men fant løsningen. Jeg tror jeg kopierte filene fra SP2 så fungerte det. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Mulig du har lagt inn noe skins eller noe til windows. Jeg opplevde samme problemet, men fant løsningen. Jeg tror jeg kopierte filene fra SP2 så fungerte det. Alt så jeg har SP2, mener du at jeg skal installere det på nytt? Endret 15. oktober 2007 av Kluvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå