Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei! Eg er ikkje feit men har noe sideflesk som eg har veldig lust å få vekk.. Sitter en del på datan men et ikkje så mykje at det gjer noko. Nokre tips? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jogg ca 30 minutter et par ganger i uken. Kutt ned på søtsaker. Kun ved å gjøre dette vil du se resultater. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Snakker du av erfaring, brutti? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Eg et nesten ikkje godterier.. men jogge 30 min noken gonga i veka?!? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Emnetittel forble uendret, og tråden stenges. Siden trådstarter er såpass ny på forumet, kan tråden åpnes igjen om emnetittel endres og jeg mottar en PM om at dette er gjort. Endret 15. oktober 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg