Jack_Daniels Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei skal kjøpe G25 i morgen, noen som har noen erfaringer med dette racing wheel settet? Lenke til kommentar
capy Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 det er vel det beste som er å få tak i. Fungerer på Playstation 2/3 og pc. konsoll spill mangler funksjoner som clutch og manuelt gear (håper GT5 får dette implentert), men gearskifteren på rattet (F1-stil) fungerer som den skal. Når det gjelder pc-spill så er denne genial på alle bilsimulatorer. jeg bruker det på Race07 for tiden og det fungerer smertefritt. gearet fungerer bra, men det føles litt billig ut, så jeg forsøker å ta det litt rolig med skiftingen. ellers er det pressist og har kraftig force feedback i rattet. pedalsettet sklir litt så jeg bruker en bok mellom settet og bort til veggen så det ikke flytter på seg. å lime det fast til gulvet kommer ikke på tale;) til å begynne med tullet jeg litt med drivere til vista, men etter å ha lastet ned nyeste driver fra nettet fungerer alt som det skal. kjøp det om du liker bilspill, det er verd hver krone! Lenke til kommentar
Yahh Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ditto han over, utenom at jeg bruker det til Live For Speed (PC) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
larswey Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 jeg har hatt mitt en stund nå, det er helt nydelig og bruke. spiller for det meste LiveForSpeed. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, jeg liker bilspill så dette blir nokk knall! det er jo mest pga clutchen og 6-trinns girkassa jeg skal kjøpe det da Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mr. Anki fikk sponsa et slikt et da han bygde Metube-kabintettet sitt.. Send ham en PM, så kanskje han kan fortelle deg litt Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Noen som har prøvd både MOMO og G25 og kan si noe om forskjellen? Jeg lurer på om G25 er verdt dobbelt så mye som MOMO.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå