Simen1 Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg fikk nettopp et litt uvanlig spørsmål. Kanskje dere kan hjelpe meg: Vet dere om et program som egner seg for å lage strikkemønster og vevemønster i ? Evt. hvor man kan få tak i dette programmet? Håper på noe bedre enn standard tegneprogrammer, evt en link til strikke og veve-sider på nettet som vet litt mer om dette. Vet det er et litt sært spørsmål for dette forumet, men håper noen kanskje vet noe. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg har fått samme oppgave selv en gang. Fant utrolig mange program for akkurat det(men jeg har ikke akkurat lagt de til på favoritter). Strikking på engelsk er 'knitting' og da finner du det du leter etter. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Takk takk eiga. Jeg lurte lenge på om noen ville svare i det hele tatt. Jeg får prøve å søke litt på "knitting". Var forresten innom siden www.vrangborden.no men fant ikke noe nyttig der. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Vet dere om et program som egner seg for å lage strikkemønster og vevemønster i ? Evt. hvor man kan få tak i dette programmet? Fått deg ny hobby ? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 jeg trenger det jeg & hvis du fant noe simon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå