Gjest medlem-105476 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Klarte å krysse ut et word-dokument uten å save Noen mulighet til å få det tilbake? I så fall hvordan? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg gikk ut av hele Word. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er nok ingen måte å få tilbake dokumentet. Kom det ikke en melding opp som spurte om du ville lagre? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Er nok ingen måte å få tilbake dokumentet. Kom det ikke en melding opp som spurte om du ville lagre? Det var der jeg trykka feil Er det ingen form for autosave i word? Endret 14. oktober 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har gjort samme tabbe før. Så jeg lurer også på dette. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg vet hvertfall at når strømmen har gått (på mystisk vis på elektrofag ) så har jeg noen ganger kunnet gjenopprette det ulagrede dokumentet jeg skrev på. Da kom det opp et slik vindu i Word-vindu helt til høyre med noen alternativer. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg vet hvertfall at når strømmen har gått (på mystisk vis på elektrofag ) så har jeg noen ganger kunnet gjenopprette det ulagrede dokumentet jeg skrev på. Da kom det opp et slik vindu i Word-vindu helt til høyre med noen alternativer. Der er fordi word lagrer dokumentet (som en skjult fil) mens du skriver i det. Men når du lukker word (med vilje) slettes den skjulte fila. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva var det du skrev? Var det langt? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 ''ÅhNEI! jeg var dum nok til å lese på en internettside, men jeg lagret den ikke, og så slo jeg av internettbrowseren. og plutselig hadde jeg skrudd av PC-en ogsåå! Så nå vet jeg aldri viklekn side jeg var på! ÅÅÅH HVOR ER RESET KNAPPEN?!??!?! : < : < : <'' Gjort er gjort, du trykket på ''Ikke lagre'', da kan du ikke forvente å få noe som helst tilbake. Obviously. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Bare å starte på'n igjen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Og med dette tenker jeg trådstarter har lært verdien av å lagre ofte. Man kan aldri lagre ofte nok. Spesielt om det er snakk om viktige dokumenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 I Word er det jo en recovery funskjon, men den fungerer vel bare hvis Word har blitt avsluttet med en feil-melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå