Tedz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei:) er dette to forskjellige filmer? isåfall hvilken burde jeg se først? hilsen forvirret Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Litt OT,men for de som bor i Bergen så vises begge filmene på HUFF imorgen! *Glede seg* Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Grindhouse ble delt opp i to filmer, med samlet spillelengde som er lengre enn orginalen. Den første heter Death Proof og den andre heter Planet Terror. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Var det ikke sånn at det var seperate filmer som senere ble gjort til en helhet? Sånn jeg oppfattet det. Death Proof er forresten en ny favoritt her,er morsomt hvordan Tarantino har latt seg påvirke av eldre filmer. Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 takker så rekkefølgen jeg ser filmene burde ikke ha en betydning? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Det finnes to forskjellige filmer: Death Proof og Planet Terror Grindhouse heter når begge filmen vises sammen. Jeg syns egentlig det er best å se disse filmen sammen men vis du må velge så ville jeg ha valgt Death Proof først og så Planet Terror. Endret 14. oktober 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skal man virkelig få med seg Grindhouse så må den sees med de falske trailerne. Ellers går man glipp av en fin del av opplevelsen Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er de falske trailerne med på DVD-utgavene? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Er de falske trailerne med på DVD-utgavene? Har ikke kilde, men jeg kan garantere deg at de er der på Grindhouse DVD-en. Men det ser ikke ut som de er på enkeltfilmenes DVD-er. Endret 22. oktober 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er Grindhouse-versjonen kortere enn de to seperate filmene da? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja den mangler et par reels. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå